GrattisI dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GrattisI dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.
Grattis!I dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.
Grattis på födelsedagen! Hoppas det blir ett trevligt firandeI dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.
Grattis på din dag!I dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.
I dag fyller jag år. Jag ska bjuda mamma, pappa och min brors familj på glass.
Be din vän försöka hitta klippet där Jenny säger så? Eftersom hon inte sagt det så borde det inte heller existera. Kan nog vara värt att kolla hennes instagram efter en dementi.Jag vet! Måste försöka övertyga min vän (igen) att det är bedrägeri. Hen är ganska desperat och vill tro.
Be din vän försöka hitta klippet där Jenny säger så? Eftersom hon inte sagt det så borde det inte heller existera. Kan nog vara värt att kolla hennes instagram efter en dementi.
Edit: Sen borde det ringa en del klockor när det står att hon blivit inbjuden till Nyhetsmorgon.
För på något sätt tror man att den här gången kommer de komma i tidSitter på mitt favoritcafé och väntar in min kompis som är sen, som vanligt. Varför lär jag mig aldrig och ser till att komma senare..