Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fasiken kom inte ihåg att gå ner exakt klockan sex. Men hen har torktid till sju och mina maskiner ska gå i 40 minuter så det passar nog ganska precis. Undrar om det är samma granne som alltid. Tror det är det eftersom jag känner igen pride kassen.
 
I dag har jag åkt båt.
IMG_5277.jpeg
 
Sa, nu har jag sett sa mycket om hur ni plockar svamp att jag gatt med i Oregon's Mycological Society och ser framfor mig hur jag kommer att ge mig ut i skogen pa "field trips" for att plocka svamp (som nagon kan saga inte ar giftig) i en hostig skog med over hundra meter hoga trad. Sa vackert.
Vi far se hur det blir nar det regnar smaspik och allt ar blott och kallt ... :p Men nu kan jag i alla fall ge mig ut!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 058
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 754
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp