Hmm nä? Kan man se där var viss medicin finns?Har du kollat på fass?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm nä? Kan man se där var viss medicin finns?Har du kollat på fass?
Ja sök efter medicinen kommer det upp olika flikar. Dels lm medicinen och saldo på apoteteken. Supermysigt.Hmm nä? Kan man se där var viss medicin finns?
Ja, om den inte är narkotikaklassad.Hmm nä? Kan man se där var viss medicin finns?
En Buster ser jagI dag har jag åkt båt.
Visa bifogad fil 127744
Ja sök efter medicinen kommer det upp olika flikar. Dels lm medicinen och saldo på apoteteken. Supermysigt.
Åhå, där lärde jag mig något nytt och bra. Hittade ett ställe som har som inte är helt åt fanders! TackJa, om den inte är narkotikaklassad.
Som jag skrev tidigare, nej. Såklart menade jag hans föräldrar, mina svärföräldrar.Hans svärföräldrar - alltså dina föräldrar?
Läste vinresa och sedan skrev du att hockey var det primärPlanerar vinterresa till Los Angeles med en killkompis å hans ena son. Hockey är de primära men sen då...
Vi vuxna vill ju göra vissa utflykter men tror vi är väldigt tråkiga i sonens ögon.
Duscha med en hand går alldeles utmärkt. Man klär in bandagehanden i plast och tejp och så duschar manSka snart lägga mig.
Ser inte fram emot att duscha med en hand.
Men ser fram emot jobbet