Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett tips. Mitt insulin är restat men apoteket kan ibland ge dig ett annat märke men med samma verkningsämne. Alternativt att veterinären skriver ut en annan astmamedicin.

Edit: Eller be apoteket som har det skicka till ett apotek nära dig som tillhör samma grupp. Det har jag också gjort någon gång.
Ingen av de tre apotek jag besökt i dag kan ens skicka medicinen från annat apotek. Jag får försöka ringa veterinär i morgon och rådfråga.

Och den finns verkligen inte tillgänglig att beställa från något nätapotek heller?
Nope. Jag har varit inne i alla nätapotek och den finns ingenstans :crazy:
 
Grump, gick ner med tvätten, maskinerna gick, hade förhoppningen om att tiden före mig skulle varit slut. Men det är tio minuter kvar, går ner fem över igen. Har otroligt mycket tvätt idag. Så behöver verkligen all tid som finns.
 
Suck. Hade hel dagen planerad, sagt till sambon igår att jag inte ville åka någonstans. Nu är vi på väg till hans svärföräldrar, fast jag sa nej när han frågade när hans mamma ringde. Det är 45 minuter enkel väg. Hela dagen förstörd 😑
Hans svärföräldrar - alltså dina föräldrar? :jawdrop:
 
Sjukt trött och seg idag. 😒

Funderar på att färga håret ikväll, inte gjort sedan innan sommaren vilket innebär att jag nu har min naturliga hårfärg för första gången på typ… 23 år? 😂 (Herregud vad gammal jag ääääär! 😫)
 
Sitter och letar efter apotek som har Sparkys astmamedicin. Svaret är inget...
Eller jo om jag tar bilen och åker 3 timmar enkel väg.
Vad sjutton gör man? Överallt säger de att de absolut inte kan svara på när det kommer finnas igen?

Vi har ju lite kvar men jag trodde ju verkligen att astmamedicin var tillräckligt viktigt för att apotek skulle ha det inne? Så vad då alla med astma i Stockholm får helt enkelt dö? :cautious:
Min hunds EP-medicin är också restad, på tisdag senast måste jag börja jaga vet. för annan medicin om det inte kommer :( (om det finns någon annan?!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 058
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 754
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp