Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och letar efter apotek som har Sparkys astmamedicin. Svaret är inget...
Eller jo om jag tar bilen och åker 3 timmar enkel väg.
Vad sjutton gör man? Överallt säger de att de absolut inte kan svara på när det kommer finnas igen?
Vi har ju lite kvar men jag trodde ju verkligen att astmamedicin var tillräckligt viktigt för att apotek skulle ha det inne? Så vad då alla med astma i Stockholm får helt enkelt dö?
Och den finns verkligen inte tillgänglig att beställa från något nätapotek heller?Sitter och letar efter apotek som har Sparkys astmamedicin. Svaret är inget...
Eller jo om jag tar bilen och åker 3 timmar enkel väg.
Vad sjutton gör man? Överallt säger de att de absolut inte kan svara på när det kommer finnas igen?
Vi har ju lite kvar men jag trodde ju verkligen att astmamedicin var tillräckligt viktigt för att apotek skulle ha det inne? Så vad då alla med astma i Stockholm får helt enkelt dö?
Brukar finnas både nål/tråd och små "resesykit" i vanliga mataffärer, finns även på jysk bl a.Upptäckte att jag inte har nål och tråd hemma, och det är inte helt lätt att köpa längre.
Går nog att hitta online ett enklare sy kit.
Här var det kapplöpning varje morgon mellan mamma och tikarna, vem som skulle hinna plocka nattens fallfrukt under päronträdet!
Det är att överdriva en del, jag hinner inte riktigt allt jag själv planerat, men riskerar inte direkt mitt välmåendeJag förstår. (Även om jag själv ytterst sällan kompromissar med mitt eget välmående.)
Det är att överdriva en del, jag hinner inte riktigt allt jag själv planerat, men riskerar inte direkt mitt välmående
Relaterar, räknade igår och insåg att jag redan lagt in 17 burkar med gurka i år.Ska göra mer inlagd gurka. Har gurka för en halv livstid känns det som. Börjar redan fundera på vilken sort jag ska ha nästa år.
Antecknar tills nästa gång jag får cravings saltgurka.Relaterar, räknade igår och insåg att jag redan lagt in 17 burkar med gurka i år.