Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och överväger att ta bort alla sociala medier efter att ha sett dagens vuxenmobbingsinlägg på facebook/instagram. Tröttsamt när folk tror att man får bete sig illa bara man försvara det med "yttrandefrihet". :meh:
 
Sitter och letar efter apotek som har Sparkys astmamedicin. Svaret är inget...
Eller jo om jag tar bilen och åker 3 timmar enkel väg.
Vad sjutton gör man? Överallt säger de att de absolut inte kan svara på när det kommer finnas igen?

Vi har ju lite kvar men jag trodde ju verkligen att astmamedicin var tillräckligt viktigt för att apotek skulle ha det inne? Så vad då alla med astma i Stockholm får helt enkelt dö? :cautious:
 
Sitter och letar efter apotek som har Sparkys astmamedicin. Svaret är inget...
Eller jo om jag tar bilen och åker 3 timmar enkel väg.
Vad sjutton gör man? Överallt säger de att de absolut inte kan svara på när det kommer finnas igen?

Vi har ju lite kvar men jag trodde ju verkligen att astmamedicin var tillräckligt viktigt för att apotek skulle ha det inne? Så vad då alla med astma i Stockholm får helt enkelt dö? :cautious:

Ett tips. Mitt insulin är restat men apoteket kan ibland ge dig ett annat märke men med samma verkningsämne. Alternativt att veterinären skriver ut en annan astmamedicin.

Edit: Eller be apoteket som har det skicka till ett apotek nära dig som tillhör samma grupp. Det har jag också gjort någon gång.
 
Sitter och letar efter apotek som har Sparkys astmamedicin. Svaret är inget...
Eller jo om jag tar bilen och åker 3 timmar enkel väg.
Vad sjutton gör man? Överallt säger de att de absolut inte kan svara på när det kommer finnas igen?

Vi har ju lite kvar men jag trodde ju verkligen att astmamedicin var tillräckligt viktigt för att apotek skulle ha det inne? Så vad då alla med astma i Stockholm får helt enkelt dö? :cautious:
Och den finns verkligen inte tillgänglig att beställa från något nätapotek heller?
 
Upptäckte att jag inte har nål och tråd hemma, och det är inte helt lätt att köpa längre.

Går nog att hitta online ett enklare sy kit.
 
Här var det kapplöpning varje morgon mellan mamma och tikarna, vem som skulle hinna plocka nattens fallfrukt under päronträdet! 😄

Har ramlar inte paronen ner annu, det ar bara kart, men Tate plockar karten fran de lagt hangande grenarna ... som inte ar sa lagt hangande att Princess Diva kommer nar dem. Det finns inte ett paron kvar som ens jag kan na. 😆
 
Sambon tycker att jag i köket är som 2 av de i klippet. Gissa vilka..?:angel1:
C0D5BE63-5337-49EA-99E6-B1E2BDE68B27.gif
 
Jag har precis varit hemma hos pappa, gav honom en dataskärmshållare med två armar. Å jag fick låna hans dator för att fixa ut lite stora bokstäver i skrivaren för att sedan laminiera in de. Planen är att sätta upp de i paddocken ikväll. 🥳🙌

Så himla härlig dag idag, nu ska jag bara dricka upp kaffet och sen pallra mig ut och börja snickra upp de.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 054
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 754
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp