Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hans svärföräldrarSuck. Hade hel dagen planerad, sagt till sambon igår att jag inte ville åka någonstans. Nu är vi på väg till hans svärföräldrar, fast jag sa nej när han frågade när hans mamma ringde. Det är 45 minuter enkel väg. Hela dagen förstörd
jo varmt är det här med men solen känns annorlunda tycker jag.Helt normalt här uppe att början av september är varm och klibbig, så jag ser inget oroväckande alls. En vanlig början av september bara.
Jo, det var min plan. Men han sa i telefon att jag skulle med och jag orkade inte bråkaHans svärföräldrar
Och kunde du inte stannat hemma
Varför var du tvungen att följa med?Suck. Hade hel dagen planerad, sagt till sambon igår att jag inte ville åka någonstans. Nu är vi på väg till hans svärföräldrar, fast jag sa nej när han frågade när hans mamma ringde. Det är 45 minuter enkel väg. Hela dagen förstörd
Varför var du tvungen att följa med?
Jo, det var min plan. Men han sa i telefon att jag skulle med och jag orkade inte bråka
Varför var du tvungen att följa med?
Ja, precis. Mina svärföräldrar. Ibland måste man kompromissa i ett förhållande. Så jag följde ändå med trots att jag verkligen inte hade lust.Jag tror att frågan också var om hans svärföräldrar. Är inte det dina föräldrar? Jag antar att du menar hans föräldrar/dina svärföräldrar.
Alldeles oavsett så är det väl inget att bråka om. Bara informera att du inte har möjlighet att åka med.
Budar hem fossiler till barnet på Tradera, leder honom in i fördärvet
Mest TraderaÄr fördärvet Tradera eller fossiler?
Ja, precis. Mina svärföräldrar. Ibland måste man kompromissa i ett förhållande. Så jag följde ändå med trots att jag verkligen inte hade lust.
Tittar på sista delen av EM-hoppningen. Och har nog hittat en perfekt julklapp till sambon (), så funderar på om jag ska beställa redan nu eller avvakta..