Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet.@hastflicka och @Mia_R man kan räkna ut tröghetsmoment hos ett material, i sprucket och osprucket stadium
Jag tittade på en Land rover freelander igår, 4x4,manuell men tyvärr diezel, det gör att jag ff funderar
Kliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.
Jag har kort överliv och om jag inte kunde se ordentligt ut genom rutorna eller fick för mycket döda vinklar föll de bort. Når jag reglagen när jag sitter normalt? En del bilar har sjukt obekväma säten också.
Nästa steg är att provköra de som klarat första testen
1a tezten är färg, utruztning,drag,priz, zen kan jag åka o prova
Läskigt !!Kom ut på en promenad, och det var superhäftigt (undantaget myggen).. fram till sista biten… Båda hundarna blir lite på tårna, och jag börjar prata med alla rådjur och ber dem hålla sig undan. Kortar precis upp kopplet och då hoppar en älg upp på stigen från ingenstans och slår mot Sparven Den missade tack och lov, ich fortsatte framåt så vi vände och sprang åt andra hållet. Sparven var så rädd
När jag kom hem så märker jag att mobilen är borta Kunde turligt nog ta bilen lite närmare, och lämna hundarna i den medan jag försiktigt gick in i skogen igen. Sjöng och bad älgarna hålla sig borta, och mobilen låg kvar där vi stött på älgen. Inga älgar andra gången. Helt slut nu, både i kroppen och själen
Ute på Getterön?Varit i Varberg.
Visa bifogad fil 127665
JaUte på Getterön?
Duracellkanin on zpeedLång dag.
Efter jobbet har jag kört till stallet och fixat där, kört hem, packat upp och ner, öppnat balkongdörren, stekt tacofärs till gratäng jag ska göra på tisdag, gjort köttfärslimpa, diskat en stekpanna, satt igång diskmaskinen och under tiden köttfärslimpan var i ugnen duschat inkl tvättat håret. Såklart kollat på fotboll också.
Ska alldeles strax äta potatisklyftor med köttfärslimpa och tzatziki.
Ja, hon ville gärna kika närmare. Av någon underlig anledning blir kopplet alltid för kort när hon ser ett roligt byte?Ytterst målmedveten Juno!
Svårt ibland att hitta verkstäder som tar in Land RoverJag tittade på en Land rover freelander igår, 4x4,manuell men tyvärr diezel, det gör att jag ff funderar
Tack, då zläpper jag den,bor ju på bonnvizchanSvårt ibland att hitta verkstäder som tar in Land Rover
Inte ens Mekonomen kunde hjälpa mig det var bara nej tyvärr vi lagar inte sådana bilar
Hittade en annan verkstad men de verkar ha svårt att få tag på reservdelar till min bil väntar sedan i maj på nån jäkla plåtbit som ska var undertill
Nu ska den besiktas på måndag