Duracellkanin on zpeed
Ibland har jag inte så mycket till val
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duracellkanin on zpeed
Här var det kapplöpning varje morgon mellan mamma och tikarna, vem som skulle hinna plocka nattens fallfrukt under päronträdet!Jag satt har framfor datorn och rakade titta ut. Nu forstar jag precis varfor Tater Tot kommer in med paron kart ... men det "ramlar" aldrig ner nagra for Diva att ta?
Han slutade for att Maken gick ut i koket ... och han var sen i borjan for att han var orolig att Maken eller jag skulle komma och stoppa honom
Jag tackar. Det behövs efter julivädret som uppförde sig som oktober... Nu hinner jag i alla fall nästan komma ikapp med allt som behöver målas !!Så varmt! Känns som en varm sommarmorgon vid medelhavet. Ingen vind, varmt i luften och solen är riktigt varm. Nästan oroväckande varm såhär i september.
Nästan oroväckande varm såhär i september.
Det är inte speciellt ovanligt här heller (söder) med sensommarväder i september... Det har hänt i oktober ibland också.Helt normalt här uppe att början av september är varm och klibbig, så jag ser inget oroväckande alls. En vanlig början av september bara.
Det är inte speciellt ovanligt här heller (söder) med sensommarväder i september... Det har hänt i oktober ibland också.
Jo: https://sv.wikipedia.org/wiki/Britt...gmanssommar eller,tiden omkring den 7 oktober.Är det inte "onormal" värme i oktober man kallar för brittsommar? Annars har jag lärt mig fel