Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, det har jag med. Tre gånger på 5 år med huvudvärk nästan varje dag. Fast de säger inte att det är livsstilen till mig utan att "ja det kan vara så"Hoppas inte på för mycket. De kommer mest troligt säga att det är huvudvärk av spänningstyp och att det beror på livsstilen.
*Been there, done that*
Lyx Önskar jag kunde ta mig ut i svampskogen men mina fötter med obefintlig balans fixar inte det.Fått svampleverans av snäll vän som ”fått i sig tillräckligt med skog av promenaden”. Mest kantarell och några karl johan, samt någon annan strävsopp. Lyxigt! Lite sällskap och prat medan hon också rensade svampen åt mig.
Nu ska jag ta kväll.
Lyx Önskar jag kunde ta mig ut i svampskogen men mina fötter med obefintlig balans fixar inte det.
Det är faktiskt bland det finaste jag hört att en vän gjort för en annan.
Samma vän plockade blåbärsris åt mig så jag kunde plocka blåbär själv hemma i köket. tips, tips.
Hota henne med garderoben, så kanske hon uppför sigGah. Ställde in resten av kyckling i den avstängda ugnen och hade luckan lite på glänt. Hör ljud från köket och hittar katten med framtassarna på luckan för att försöka öppna den. Stängde luckan. Hörde mer ljud från köket. Katten var ovanpå spiskåpan. Tog ner henne och hon bet mig i fötterna.
Nu jamar hon surt/klagande i köket eftersom det inte finns någonting att slicka/äta. Och jo, hon har fått mat fast man inte skulle kunna tro det.
Hota henne med garderoben, så kanske hon uppför sig
Seriöst tips, skulle hon gilla ett märgben att fippla med (a la hund liksom)
Värt att provaJag har ett ben för hundar som jag kanske ska pröva.