Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
45 minuter kvar till semester!!
Hur går det? Banken måste ju kunna hjälpa?Ringer fram och tillbaka mellan sambons och min bank. Hans Swish till mig försvann i cyberrymden. Avsändande bank säger att allt ser finfint ut, kontakta mottagande bank. Mottagande bank säger att de öht inte ser någonting och hänvisar tillbaka till avsändande bank. Undrar om man någonsin får se de där tusenlapparna igen.. Ska börja begära ut min lön i guldtackor.
Bra att komma ihåg när man ser blekfeta män utan t-shirt på somrarna som kommenterar andras kroppar.
Den ena banken har nu skickat ett ärende till den andra banken, så ska de försöka lösa problemet tillsammans på nått sätt. Oklart hur lång tid det kommer ta.. Det är ganska mycket pengar för mig och min sambo, så jag hoppas de löser det fort..Hur går det? Banken måste ju kunna hjälpa?
Bara de löser det så men det borde väl inte behöva ta så lång tid!Den ena banken har nu skickat ett ärende till den andra banken, så ska de försöka lösa problemet tillsammans på nått sätt. Oklart hur lång tid det kommer ta.. Det är ganska mycket pengar för mig och min sambo, så jag hoppas de löser det fort..
Kan du kopiera in texten istället för att länka?
Texten och bilden syns ju i inlägget. Provat ladda om sidan? För mig brukar twitterlänkar på buke öppnas efter en stund.Kan du kopiera in texten istället för att länka?
Jag har inte Twitter och är nyfiken
Aha, jag får prova. Fast jag har aldrig fått upp twitterlänkar direkt, det kanske är brandväggen som hindrarTexten och bilden syns ju i inlägget. Provat ladda om sidan? För mig brukar twitterlänkar på buke öppnas efter en stund.
Kan du kopiera in texten istället för att länka?
Jag har inte Twitter och är nyfiken
Jag sov en stund till i alla fall. Men på något sätt har jag lyckats få ett barn som sover väldigt bra.Sova
Det har alla småbarnsföräldrar alldeles för lite av
Såhär ser det ut för mig när den öppnas.Aha, jag får prova. Fast jag har aldrig fått upp twitterlänkar direkt, det kanske är brandväggen som hindrar