Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En överraskning :heart när jag skulle skära vattenmelon:

IMG_20230726_182419.webp

Vilar lite på soffan efter ett besök på VC med mamma, lite sightseeing i Göteborg och en shoppingrunda av mat, vin och koppel och halsband till fåntratten. Öm i fötterna, men det blir färska räkor, nybakat bröd, aioli och vin till middag. Sen kvällspromenad i regnet med vovvarna.

Har spenderat ca 1100 kr på färg - igen... :nailbiting: :D
Idag köpte jag ljusgrå färg till insidan av mina fönster och som också ska vara på insidan av ytterdörren. Om någon minns min tråd om mina pardörrar som bubblar, så ska färgen bort (på kemisk väg) och sedan ska de målas med en färg som heter tjärolin - som innehåller tjära. Mycket spänd på att få se resultatet... :) ! Jag behåller nyansen, dvs gulokra, men hoppas nu på att den nya färgen ska fästa bättre. Teorin är att dörrarna har målats med fel färg (plastfärg)... :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 482
Senast: tanten
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 158
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar