Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gulligt
Gulligt
(Men inte mycket att äta?)
Jaha, visste inte att det fanns!Det ser ut som vattenmelon med gult och rott fruktkott?
Är det inte änden på melonen? Första skivan långt ut, innan man kommer längre in i fruktköttet?Det ser ut som vattenmelon med gult och rott fruktkott?
Är det inte änden på melonen? Första skivan långt ut, innan man kommer längre in i fruktköttet?
Det där var bara kanten Enklare att fotaGulligt
(Men inte mycket att äta?)
Nä, jag gör inte alltid det när det är små.Delar inte alla vattenmelon pa mitten forst?
Näää, inte när man bara ska ha ett par skivorDelar inte alla vattenmelon pa mitten forst?
Näää, inte när man bara ska ha ett par skivor
Inte? Skivorna kan skäras i munsstora bitar.Skivor? Vanligtvis delas vattenmelon i klyftor har ... Jag har nog aldrig sett nagon skiva av vattenmelon
Jag skivar melon.Skivor? Vanligtvis delas vattenmelon i klyftor har ... Jag har nog aldrig sett nagon skiva av vattenmelon
Här skivas vattenmelon nästan uteslutande. Bitar kan ju vara nice i en sallad, men skivor blir perfekta att hålla i. Skivor är väl dessutom en form som är väldigt vanlig att avbilda vattenmelon i?Skivor? Vanligtvis delas vattenmelon i klyftor har ... Jag har nog aldrig sett nagon skiva av vattenmelon
Hur ser en ätbar klyfta ut? Nyfiken.Skivor? Vanligtvis delas vattenmelon i klyftor har ... Jag har nog aldrig sett nagon skiva av vattenmelon
Båda har ridit idag. Har dem på equipe.Köpt biljett till hästhoppning på lördag. Ska bli kul Peder gör comeback under denna veckan och jag tror även Malin gör några starter. Ska gå med en kompis hoppas på fint väder.
Vad skall bilden likna?Svär en smula
Visa bifogad fil 124450
Dags att leka den lille mekanikern igen och se om det är något jag kan åtgärda på egen hand