Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma. Åkte iväg och fick vänta en bra stund utanför rehaben. Trodde nästan hon åkt hem fast hon skulle jobba till fem. Efter ca en halvtimme kom det ut en patient så jag smet snabbt innanför dörren. Känner mig lite skyldig eftersom jag trakasserat henne genom att ringa på dörren, messa, ringa och lämna meddelande och maila.

Hann också handla så nu är jag färdig för veckan. Skönt.
 
Jag skulle ju börja med maten. Den får väl vänta lite känner jag ❤️
 

Bifogade filer

  • IMG_20230726_160437.jpg
    IMG_20230726_160437.jpg
    148,2 KB · Visningar: 46
Var ju på fysio igår, det stretchades och tänjdes här och där (ouch). Fick också tips på hur få bättre hållning eftersom jag ser ut som en liten gumma (kollar ner i marken hela tiden så jag inte snubblar över fötterna). Och igår kväll och idag har jag världens värk i benen :idea:
 
Jag ska till frisören imorgon. Har ingen aning om vad jag ska göra för frisyr! Nu hänger det bara och slänger, tofsigt och slitet och fult. De längsta testarna når halvvägs ner på ryggen.
Jag vill inte ha kort. Det är för mycket jobb, mitt hår är lockigt så om jag klipper av det kort blir det bara ett stort buskigt frizz av alltihop.
 
Har försökt packa kläder. Åker bort på fredag (efter att ha skjutit på det från i morgon efm till fre fm)
Jag ska till en av mina närmaste vänner. Som jag ”kan” vara mig själv med men ändå har jag lite svårt för att åka bort.
Och kläder är ett ständigt ångestpåslag. Jag har kläder som duger men ändå känns det jobbigt. Särskilt med ngr semesterkilon.
Nu belönar jag mig med en cider.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp