Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur du inte äger min katt, hon hade gett dig dagliga hjärnblödningarStackars mitt gos. Jag undrade varför hon inte väckte mig som vanligt när jag såg att klockan var kvart över nio eftersom jag kunde sova ut idag. Ropade lite på henne och inget svar. Ropade igen, ingen Megara. For upp ur sängen med katastroftankar naturligtvis eftersom jag är den mest curliga av alla curlare. Såg att garderobsdörren var stängd och när jag öppnade den smet det ut en liten butter brun katt. Hon har suttit instängd där i åtta timmar
Hon fick lite extra gott till frukost men har fortfarande inte riktigt förlåtit mig.
Andra paketet var lika illa.Reklamerade kaffe till Ica.
Hur mycket kaffe jag än hällde i så blev det te
Kanske kan någon härifrån hjälpa dig att transportera den till en omplaceringsverksamhet såsom Smådjurschansen eller Eragons?Ja den andra avled och jag vill inte skaffa ett till
Försöker omplacera denna men inte så lätt.
Ja inte mig emot.Kanske kan någon härifrån hjälpa dig att transportera den till en omplaceringsverksamhet såsom Smådjurschansen eller Eragons?
Kontakta Smådjurschansen och se om de kan hjälpa dig med omplacering.Ja inte mig emot.
Men så märkligt ändå!Andra paketet var lika illa.
Fy alltså
Förlåt (nja) för skrattsmijlyn, men nu vet du ju vad som är en "säker" plats åt din Houdini till kattStackars mitt gos. Jag undrade varför hon inte väckte mig som vanligt när jag såg att klockan var kvart över nio eftersom jag kunde sova ut idag. Ropade lite på henne och inget svar. Ropade igen, ingen Megara. For upp ur sängen med katastroftankar naturligtvis eftersom jag är den mest curliga av alla curlare. Såg att garderobsdörren var stängd och när jag öppnade den smet det ut en liten butter brun katt. Hon har suttit instängd där i åtta timmar
Hon fick lite extra gott till frukost men har fortfarande inte riktigt förlåtit mig.
Kanske inte om de kom från samma batch/sats/eller vad man nu ska kalla det?Men så märkligt ändå!