Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackars mitt gos. Jag undrade varför hon inte väckte mig som vanligt när jag såg att klockan var kvart över nio eftersom jag kunde sova ut idag. Ropade lite på henne och inget svar. Ropade igen, ingen Megara. For upp ur sängen med katastroftankar naturligtvis eftersom jag är den mest curliga av alla curlare. Såg att garderobsdörren var stängd och när jag öppnade den smet det ut en liten butter brun katt. Hon har suttit instängd där i åtta timmar 🙀

Hon fick lite extra gott till frukost men har fortfarande inte riktigt förlåtit mig.
 
Stackars mitt gos. Jag undrade varför hon inte väckte mig som vanligt när jag såg att klockan var kvart över nio eftersom jag kunde sova ut idag. Ropade lite på henne och inget svar. Ropade igen, ingen Megara. For upp ur sängen med katastroftankar naturligtvis eftersom jag är den mest curliga av alla curlare. Såg att garderobsdörren var stängd och när jag öppnade den smet det ut en liten butter brun katt. Hon har suttit instängd där i åtta timmar 🙀

Hon fick lite extra gott till frukost men har fortfarande inte riktigt förlåtit mig.
Tur du inte äger min katt, hon hade gett dig dagliga hjärnblödningar 😅
 
IMG_20230726_111318.jpg

Köpte en tröja
 
Ringer fram och tillbaka mellan sambons och min bank. Hans Swish till mig försvann i cyberrymden. Avsändande bank säger att allt ser finfint ut, kontakta mottagande bank. Mottagande bank säger att de öht inte ser någonting och hänvisar tillbaka till avsändande bank. Undrar om man någonsin får se de där tusenlapparna igen.. Ska börja begära ut min lön i guldtackor.
 
Stackars mitt gos. Jag undrade varför hon inte väckte mig som vanligt när jag såg att klockan var kvart över nio eftersom jag kunde sova ut idag. Ropade lite på henne och inget svar. Ropade igen, ingen Megara. For upp ur sängen med katastroftankar naturligtvis eftersom jag är den mest curliga av alla curlare. Såg att garderobsdörren var stängd och när jag öppnade den smet det ut en liten butter brun katt. Hon har suttit instängd där i åtta timmar 🙀

Hon fick lite extra gott till frukost men har fortfarande inte riktigt förlåtit mig.
Förlåt (nja) för skrattsmijlyn, men nu vet du ju vad som är en "säker" plats åt din Houdini till katt :idea:
Om du vill sova ut någon mer morgon menar jag... :angel:
:heart
 
Wohoo! Tänkte att jag åker till Högdalen och får jag inte hem den så avbokar jag bara. Men det gick! Killen hjälpte mig att surra snöre runt den som en födelsedagspresent. Den är inte alls särskilt stor och jag hoppas att den faktiskt är 7 cm som det står i beskrivningen. Sedan var det inga långa sträckor jag behövde bära. Så, allting gott, slutet gott.

Funderar på om jag orkar åka till Liljeholmen och hämta mina hörlurar. Grävt fram de trådade. Åker kanske imorgon istället. Eller så bara sticker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 712
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp