Gav mamma en honungsburk och en nyckelring med en träsnopp på som en liten souvenir. Tyckte den var så löjlig men lite småkul de såldes lite här och var sådana. Men nu har hon hängt upp den på en krok i köket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det något som ni fick öga för eller var det lite att se?Vi har fönstershoppat-fönster idag.
Det förstår jag verkligen! Älskar unga Caleb alltså! Sättet han har mot Clarkson är helt underbart, ung och så kunnig, det blir en sådan kontrast mot Clarksom som är så totalt ny på området, vilket par! Tror jag måste se om säsongerna!Verkligen! Fick anstränga oss för att spara några avsnitt så vi inte kör igenom alla idag
Vi shoppade tak och tv... gick igenom ikea till restaurangen. Sedan när vi satt och käkade så fick vi se att det var ytterdörr direkt till restaurangen. Den var nog ny.Var det något som ni fick öga för eller var det lite att se?
Jag hade mer än gärna gått till henne
@Tranan jag gjorde liten uträkningVi shoppade tak och tv... gick igenom ikea till restaurangen. Sedan när vi satt och käkade så fick vi se att det var ytterdörr direkt till restaurangen. Den var nog ny.
Jag missade den totalt, trodde ni var ute efter fönster.@Tranan jag gjorde liten uträkning
Fönstershoppa-fönster=shoppa...
Du som är bra på matte...Jag missade den totalt, trodde ni var ute efter fönster.
Aldrig gjort så lite matte som det senaste året! så jag är nog rätt dålig nu.Du som är bra på matte...
Matte är verkligen en färskvara! Iaf för mig. Måste ha miniräknaren numer till även enkel huvudräkningAldrig gjort så lite matte som det senaste året! så jag är nog rätt dålig nu.
Ja på morgonen vill man ligga kvar in i det längsta i sängen. För mig tar det 10 minuter på morgonen. Mycket längre om man skall göra två mackor....Tänk så skönt det är när man orkar förbereda och göra frukostmackan kvällen innan! Så mycket lugnare morgonen blir då och så ser det ut att bli en fin dag idag!