Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen! Fick anstränga oss för att spara några avsnitt så vi inte kör igenom alla idag 😃
Det förstår jag verkligen! Älskar unga Caleb alltså! Sättet han har mot Clarkson är helt underbart, ung och så kunnig, det blir en sådan kontrast mot Clarksom som är så totalt ny på området, vilket par! :D Tror jag måste se om säsongerna!
 
Det verkar som det blir en tripp norrut! Kul! Tält, sovsäckar, stormkök osv ska packas med. Men det kanske blir kallt? Ska bli så roligt att få hälsa på faster som jag inte träffat på evigheters evighet!
Vi kommer inte sova i tält hela vistelsen men på vägen upp och ner iaf! Och sen när det nu blir så blir det upplandsleden men den kan man ju gå mer i slutet på sommaren. Måste inte ske precis nu. Och ärligt talat är jag glad att inte behöva sova i tält när det är så blött ute
 
Hänger i soffan med maken & choklad efter att ha tillbringat kvällen på en vinbar tillsammans med en fd bukefalist. Oerhört trevligt alltihop! Snart läggdags så att vi lyckas masa oss upp och träna före jobbet imorgon, vilket känns som en oerhört onödig idé just nu... Men det ska nog gå, heja heja!
 
Åh såg allt en rysk vinthund/borzoi när jag var uppe i centrum i stan på jobbet 😍 och kort jobbpass så passade på att veckohandla på CG innan jag for hem igen 😊.
Blev bra tröööött (ganska varmt inne) så la mig några minuter på trappavsatsen och njöt av solen och doften av grillmaten som var på G 😍. Var någon månad sen vi grillade och ännu längre sen jag grillade banan med choklad (marabou jordgubb fick det bli) så passade på och allt var himla gott och skönt att sitta ute 😍. Provade Kiviks Lemonad med rabarber och vanilj som vi köpte med från kondiset smakade lite speciellt 😄.
 
Nyckelfan gick av i trailerlåset och sambon skulle såga upp och satte sågen i ett finger....Fick bli en sväng till akuten för bedömning och påfyllning av stelkrampsvaccin trodde ju jag men...Nåja fort gick det iaf innan sambon kom ut från akuten igen, hör verkligen inte till vanligheterna att jag fått skjutsa honom dit under våra 10 år tillsammans 😄🥰.
 
Har precis kommit hem efter en heldag i Skåne. Vi har familjekompisar där som vi inte träffat på 2 år. Nu var några andra familjekompisar i skåne och skulle besöka dem så då frågade de om vi också ville komma ner samtidigt :) Det var lika trevligt som vanligt och precis som varje gång så säger vi att vi ska ses snart igen… men så blir det ju aldrig :p
 
Löst ut bilen från servicen efter lunch, grillade utskuren biff, färskpotatis och rödlök. Sen hjälpte grannen mig att köra ut en höbal till hästarna, jag fyllde tunnorna, åkte hem och bar in en säck hönsfoder och stängde sedan åt hönsen som redan gått in för det började åska och regna lite.

Packade bilen, gav bort 8 liter jordgubbar till grannen och packade ner resten i påsar klara för frysen, en massa saftflaskor, tre katter, två hundar, mamma och mina kläder och körde till Göteborg på drygt 5 timar.

Hittade parkering utanför porten, laddade ner parkeringsappen men fattade ingenting av den. Som tur var fungerade det att blippa kortet så får jag ring i morgon och fråga hur man använder appen? :crazy:
 
Tänk så skönt det är när man orkar förbereda och göra frukostmackan kvällen innan! Så mycket lugnare morgonen blir då :up: och så ser det ut att bli en fin dag idag!
Ja på morgonen vill man ligga kvar in i det längsta i sängen. För mig tar det 10 minuter på morgonen. Mycket längre om man skall göra två mackor....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 712
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 891
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp