Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte vad jag i så fall ska söka?Varför skulle det vara dumt att söka jobb?
Börja med att kika på jobbannonser och se vad som finns att söka där du bor, tänker jag.Jag vet inte vad jag i så fall ska söka?
Köp ordentlig bultsax.Hmm, jag verkar ha beställt en bäddmadrass på Jysk Och min pirra är i förrådet jag inte kommer in i eftersom nyckeln till hänglåset ligger i förrådet. Alltså själva tyngden är inget problem,8.2 kg. Men den är 40x78 cm
Funderar om man kan släpa hem den. Det är inte så långt jag måste bära/släpa
Köp ordentlig bultsax.
Verkar vara mest vård och it grejer och sånt. Skulle kunna tänka mig att börja jobba på en större ridskola igen. Men jag vet inte. Bästa vore väl att utöka företaget men har inte mått så bra så inte tagit ut mycket lön alls. Allt går bara runt runt. Planen är till hösten ta fler kunder men inte för många.Börja med att kika på jobbannonser och se vad som finns att söka där du bor, tänker jag.
Är det inte långt är det vell bara att bära eller ta bussen.Den ska hämtas imorgon, så det blir lite ont om tid...
Så jag får prata med dem i affären och be om hjälp. Alltså att se hur jag ska kunna bära den.
Du kanske kan ta med spännband eller dylikt, slå runt paketet och på så sätt skapa bärremmar?Den ska hämtas imorgon, så det blir lite ont om tid...
Så jag får prata med dem i affären och be om hjälp. Alltså att se hur jag ska kunna bära den.
Du kanske kan ta med spännband eller dylikt, slå runt paketet och på så sätt skapa bärremmar?
Några skärp?Har inga spännband
Nä, det är bara tre. Läste att de vet inte om det blir fler säsonger.Nu fanns det inte fler avsnitt av Crack addict, nesligt!