Jag har gått min PW och ska strax sätta igång dammsugaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hatar att jobba på sommaren! Just för att ingen på admin jobbar, vi får inte registrera någonting och ingen ringer in.. Har ju ingenting vettigt att göra. Jag jobbar undan kollegornas ärenden just nu.
För mig som jobbar med inkommande ärenden är det totalt katastrof när det inkommande slutar komma...Jag känner tvärtom, nu kan man äntligen få gjort sånt som är både roligt och har svårt att få akut topp-prioritet när alla är här. Tänker att det beror på typ av verksamhet, här finns det alltid en lista på 100-tals bra ideer, både egna och andras på vad vi skulle kunna göra för att underlätta våra kunders eller vår egen vardag som man kan undersöka och ta sig an när inget mer akut ligger på bordet.
Fullt rimligt.Har gjort korv stroganoff med ris och nu steker jag pannkakor. Allt för att slippa dammsuga
Jag förstår din panik över målningen....Det bara öser ner regn. Öronproppar nästa!
Vet inte när jag ska hinna måla lilla huset. Hade tänkt göra det i sommar vid tillfälle. Går det ens att göra när det regnar varje dag så mycket
och lutar mig tillbaka. Väcks av ett högt skall. Tittar upp och ser en stor gul hund på andra sidan staketet.
Hen springer runt och ställer sig och stirrar på mig med spetsade öron.
Varför skulle det vara dumt att söka jobb?La mig i sängen nu. Jinns ligger på en fåtölj bredvid. Fönstret lite på glänt och lyssnar på regnet. Har ovanligt dålig mottagning nu.
Funderar på att söka något jobb. Men det kanske är dumt?
Jag är inte hundvan men sunt förnuft säger mig att man borde göra det till en positiv upplevelse att göra rätt. Inte bli vrålad på.Visst ar det markligt anda, jatte manga vralar super argt efter sina hundar och nar de far tag pa hunden skaller de med arg hog rost pa den. Sedan ar de overraskade att hunden aldrig kommer nar de ropar?