Hahaha, åh nej, förlåt Megara!Spelade upp det och Megara vaknade direkt och kom och kollade runt datorn i jakt på katten. Hon ställde sig och tittade ut genom fönstret en lång stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, åh nej, förlåt Megara!Spelade upp det och Megara vaknade direkt och kom och kollade runt datorn i jakt på katten. Hon ställde sig och tittade ut genom fönstret en lång stund
Bara hoppa i havet om det brinner ju (skoja)Förvånas över hur naiva svenskar verkar vara som är på väg till Rhodos. Någon sa i ett reportage att det är ju omgivet av vatten så man är ju säker känner jag. Känns inte som en helt realistisk inställning.
Självklart är det så. Undra varför det brinner då. IdioterFörvånas över hur naiva svenskar verkar vara som är på väg till Rhodos. Någon sa i ett reportage att det är ju omgivet av vatten så man är ju säker känner jag. Känns inte som en helt realistisk inställning.
TypisktJag har gått upp "tidigt" idag för att ringa banken, när jag väl ringer visar det sig att de öppnar tio. Då får jag göra ett nytt försök!