Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på bussen på väg in till stan. Ska ta det första steget för att kunna rida igen - köpa ridhjälm och skor! (Förutsatt att Hööks eller Granngården har nån hjälm som passar, alltså. Sist jag köpte - för typ.. 8år sen - så hittade jag 2st, varav den ena bokstavligen kostade en halv månadslön. Och den ridsportsbutiken är nedlagd sen flera år. :cautious: )

Väntar på att gå ut och kitta. Tänker att det kan vara bra om det inte är morgonfuktigt innan jag börjar. Hoppas bara inte att det börjar regna innan dess... 😬

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 472
Senast: tanten
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 778
· Visningar
47 918
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka