Men, men, bullar är inte såååå farliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, men, bullar är inte såååå farliga
Men det kan väl inte ens vara lagligt? Förvaltningslagen styr väl att saker ska registreras inom en viss tid från att det inkommit?Har massor att göra på jobbet efter fem veckors sjukskrivning. Men i och med att jag är så effektiv har jag snart betat igenom alla mail, fått iväg tre beslut och ringt fyra samtal.
Det kommer inte in något nytt, för ingen på admin jobbar nu. Tycker det är konstigt att en hel avdelning kan gå på semester samtidigt..
Ja. Men vi miljöhandläggare stämplar det och då "gills det" ändå. Även om admin inte lägger in det i ärendehanteringssystemet. Tydligen. Jag tycker det är helt sjukt.Men det kan väl inte ens vara lagligt? Förvaltningslagen styr väl att saker ska registreras inom en viss tid från att det inkommit?
Jag måste duscha, tvätta håret och bädda rent i sängen
Jag har nu även klarat av dusch. Så torka kropp och hår och sen krypa ner mellan lakanen så är den här måndagen äntligen färdig!Jag bäddade rent åt oss igår, så skönt!
Vi ska bädda rent innan sovdags. Men en av stjälpredorna ligger och sover där.Jag bäddade rent åt oss igår, så skönt!
Jag stjäl bara färg på jobbet...Ska också bädda. Har tagit bort nagellack och funderar på om jag ska måla dom rosa eller en annan nyans rosa
Recept på brödet?Väntar på att mitt "snabb-bröd" ska gräddas färdigt, sen blir det tekopp, nybakat, varmt bröd med smör och ost på
Jo. Bulle är ok men bullar är värre.Men, men, bullar är inte såååå farliga
Jo. Bulle är ok men bullar är värre.
(Har du kollat bs före bulle och efter?)
Ingredienslista kan jag bidra med, men jag måttar/väger aldrig något när jag bakar/lagar matRecept på brödet?