Vad är nackspärr bra för?
Dags att mocka hagarna. Förhoppningsvis gör lite rörelse att nacken skärper sig.
Dags att mocka hagarna. Förhoppningsvis gör lite rörelse att nacken skärper sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Roligt! Fint att du gillar böckerna, de blir bara bättre och bättre. Allt vävs samman så fint, inga lösa trådar.Min lokala lilla bokhandel har födelsedagskalas för Maria Gripe som skulle fyllt 100 år idag. Fint! Får mig att tänka på @parellikusken som tipsat om skuggserien i någon boktråd nyligen och som jag därför nu lyssnar på med god behållning. Tack för tipset!
Fick ohemula mängder svartkål och grönkål av en odlande vän, så jag har precis druckit en smoothie/shake med juice av svartkål, grönkål, fänkål, vitkål och sallat. Mums!
Härligt att höra! Jag är bara i bok två men har den känslan redan att de vävs väldigt vackert och med fina, mångfacetterade personporträtt.Åh! Roligt! Fint att du gillar böckerna, de blir bara bättre och bättre. Allt vävs samman så fint, inga lösa trådar.
Har du bara ett marsvin?Dricker kaffe
Idag är jag ledig.
Måste städa åt marsvinet.
Ska städa hemma med.
Och få in saker i diskmaskinen
Plocka undan tvätt och renbädda.
Imorgon Opera på Skäret
Ja den andra avled och jag vill inte skaffa ett tillHar du bara ett marsvin?