Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slappar på hotellrummet. Tog en promenad till National Museum of Scotland. Tillbringade ungefär 2 timmar där innan energin tog slut.

Jag var på en spelning med Louden Swain i gårkväll och behöver mer tid för återhämtning.

Träffade Gud :rofl: (ni som sett Supernatural förstår)
20230502_195018.jpg
 
Jag känner hur jag bara faller djupare ned och vet inte hur jag ska stoppa spiralen. :(

Sms:ade med mamma vid lunch, hon väntar fortfarande på operation. Min extramamma har ringt flera gånger och även sms:at att jag ska ringa, men jag svarade helt fräckt att jag inte orkar prata. Vet hur hon är, det kommer bara handla om hur hon mår och hur orolig hon är och att jag måste göra en massa saker för jag är den dotter som är stabilast. :banghead:

Sen när jag var i stallet och försökte hitta nån slags glädje sms:ar chefen och undrar vem det är som gör mina arbetsuppgifter medan jag har semester. Fast vi bara för en vecka sen hade ett samtal om att det är jag som gör dem. Suck och dubbelsuck.

Hästarna känner att jag inte mår bra, så efter att de ätit extra hö åkte jag därifrån. Ingen idé att försöka rida eller köra i det här tillståndet (vilket samtidigt är dumt, för jag mår ju bättre då jag rider/kör).
 
Jag känner hur jag bara faller djupare ned och vet inte hur jag ska stoppa spiralen. :(

Sms:ade med mamma vid lunch, hon väntar fortfarande på operation. Min extramamma har ringt flera gånger och även sms:at att jag ska ringa, men jag svarade helt fräckt att jag inte orkar prata. Vet hur hon är, det kommer bara handla om hur hon mår och hur orolig hon är och att jag måste göra en massa saker för jag är den dotter som är stabilast. :banghead:

Sen när jag var i stallet och försökte hitta nån slags glädje sms:ar chefen och undrar vem det är som gör mina arbetsuppgifter medan jag har semester. Fast vi bara för en vecka sen hade ett samtal om att det är jag som gör dem. Suck och dubbelsuck.

Hästarna känner att jag inte mår bra, så efter att de ätit extra hö åkte jag därifrån. Ingen idé att försöka rida eller köra i det här tillståndet (vilket samtidigt är dumt, för jag mår ju bättre då jag rider/kör).
Vad jobbigt du verkar ha det nu, ta hand om dig. ❤️
 
Vad bra det är när den håriga popcornkanonkulan kommer med present till mig I duschen.
Jag fick en humla. Både jag och humlan var missnöjda över situationen. Jag stängde in humlan i badrumsskåpet så den skulle få vara ifred och jag kunde duscha klart.

Nu sitter den och torkar från popcornkanonkulesaliv på balkongen, ska släppa ut den om en liten stund :p
 
Man är lite slut i huvudet när man ska kolla middagsreceptet i datorn och scrollar och letar bland smink. Inser efter vad som egentligen är orimligt för mkt tid att jag är inne på fel flik, webshop m smink.. Konstigt att jag inte hittade mängden halloumi där.. 🙄:laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 127
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 844
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp