Varit på stallet och tömkört, det var riktigt roligt idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvätta bara din egen tvätt. Ta undan sängkläder så de bara har en uppsättning var.I helgen har jag tvättat, städat, tömt och fyllt diskmaskinen några gånger, gått ut med sopor och handlat.
Har jag hunnit plugga till tentan
Not so much
Jag hade avbrutet med hög röst, ursäktat mig att något dykt upp och lagt på.
La på till slut. Jag satt och sa högt att "Ursäkta? Nu måste jag tyvärr avsluta samtalet" flera gånger men hen ignorerade mig totalt. Pladdrade på om ditt och datt.Jag brukar låta de prata av sig en liten stund när jag svarar i telefon på jobbet, men när de är inne på andra varvet brukar jag tydligt säga att jag måste avsluta då jag har samtal som väntar.
Avd. Väldigt skotska problem: När man bestämmer sig för att ta en promenad utan hörlurar och telefon för att istället njuta av tystnaden och fågelsången, och det visar sig att en kille bestämt sig för att öva säckpipa i parken precis samtidigt. Hans grannar var säkert tacksamma, men det var inte mina öron och min huvudvärk
Det blev en kortare promenad än planerat och nu sitter jag och försöker bota nämnda huvudvärk med kaffe och vatten istället.
Ser fantastiska ut! Grattis!
Tack och tackSer fantastiska ut! Grattis!
Jag brukar högt och ljudligt uttala att jag inte har tid och måste göra något annat och lägga på, sen lägger jag på. Från start till mål utan minsta tvekan.Sitter i samtal med person som vägrar sluta prata om sig själv. Försökt avsluta samtalet i 40 minuter.
Nu har jag stängt av ljudet och satt hen på högtalare, för hen lyssnar inte alls längre eller svarar på när jag försöker avbryta och få till ett avslut.
Hur sjutton får man slut på det? Får man bara lägga på?