Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackGrattis!
Mintgodis är i allmänhet smaksatt socker. Så jag är inte förvånad.Upptäckte precis att en av mina favorit-mintgodisar innehåller 97(!) procent socker Inte för att jag riktigt vet vad annat det skulle vara i dem när jag tänker efter, men jag har inte riktigt tänkt efter innan. Jag bara äter (eller ja, gjorde innan de blev så löjligt dyra, nu köper jag bara på extrapris)
Mintgodis är i allmänhet smaksatt socker. Så jag är inte förvånad.
Men så tänker jag extra på socker eftersom jag är diabetiker.
Jag borde tänka mer på det än jag gör med diabetiker i släkten osv, men... eh... nä Försöker dock hålla mig till "bra" godis som inte bara är socker. Förutom mintgodisar då. Får försöka hitta annat gott att äta. Nu när jag är hemma och sjuk har jag upptäckt att det här med morötter är fantastiskt gott. Klart bättre än socker med färgämnen.Mintgodis är i allmänhet smaksatt socker. Så jag är inte förvånad.
Men så tänker jag extra på socker eftersom jag är diabetiker.
Men vad har du nu gjort?kom inte upp ur soffan, fick ringa grannen,suck, men nu har jag bunkrat med kaffe,kexchoklad, cigg ,2 paraflex o 1 citodon,så går det bättre om en stund
Det är helt o hållet självförvållat, diskbråcken gillar inte ogräsrensning,speciellt inte i kombo med byggt ny husgavel på gästhuset och klättrat upp/ned på stege och hängt hit o dit för att nå.Men vad har du nu gjort?