athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä alltså min hjärna tycker fortfarande att 100-199 är första hundratalet.
0-99 är... noll till 99 år. Sen börjar hundratalen liksom. Hundratalet har inte börjat år 22, år 22 är år 22. Sen kan man börja räkna hundratal när år 100 slagit in. imo.
Det är därför det inte funkar för min hjärna, tror jag
Ursäkta min skrattgubbe - men det finns faktiskt roligare saker att göra när man prokrastinerar, som ett litet tips baraSitter och prokrastinerar att åka till jobbet genom att googla på elavtal
Det hoppas jag bli i helgen... måste bara leta reda på häcksax...Jag är nyklippt
Det går att fylla på *tips*Jaha, nu när teet är urdrucket så måste väl surdegen dammsugning ske *suck*
Ja, jag drack mitt te orimligt sakta, men till slut tog det slut iallafall
Jag hade avbrutet med hög röst, ursäktat mig att något dykt upp och lagt på.Sitter i samtal med person som vägrar sluta prata om sig själv. Försökt avsluta samtalet i 40 minuter.
Nu har jag stängt av ljudet och satt hen på högtalare, för hen lyssnar inte alls längre eller svarar på när jag försöker avbryta och få till ett avslut.
Hur sjutton får man slut på det? Får man bara lägga på?
Ungefär så jag med...Jag hade avbrutet med hög röst, ursäktat mig att något dykt upp och lagt på.
Jag brukar låta de prata av sig en liten stund när jag svarar i telefon på jobbet, men när de är inne på andra varvet brukar jag tydligt säga att jag måste avsluta då jag har samtal som väntar.Sitter i samtal med person som vägrar sluta prata om sig själv. Försökt avsluta samtalet i 40 minuter.
Nu har jag stängt av ljudet och satt hen på högtalare, för hen lyssnar inte alls längre eller svarar på när jag försöker avbryta och få till ett avslut.
Hur sjutton får man slut på det? Får man bara lägga på?