Tycker inte det är det minsta roligt att ni skrattar åt ett beroende som gör henne sjuk.Var det någon som sa clementiner?
Behöver jag rabbla vilka skador på kroppen ett högt eller svängande blodsocker medför?
(blir jag bannad nu?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker inte det är det minsta roligt att ni skrattar åt ett beroende som gör henne sjuk.Var det någon som sa clementiner?
Ja den började kissa mär jag tankade.Bilen fick uvi?
Jag skrattade faktiskt inte åt beroendet, utan att så många hade nämnt en viss sak samtidigt...Tycker inte det är det minsta roligt att ni skrattar åt ett beroende som gör henne sjuk.
Behöver jag rabbla vilka skador på kroppen ett högt eller svängande blodsocker medför?
(blir jag bannad nu?)
Fast det roliga var ju att många skrev samma?Tycker inte det är det minsta roligt att ni skrattar åt ett beroende som gör henne sjuk.
(blir jag bannad nu?)
Min farmor dog igår kväll. Det var inte oväntat, hon var ändå 96 år. Men jag är ledsen ändå. Och idag ska jag ut på tillsyn med en kollega. Åker nog hem direkt efter det..
Och många gav glada kommentarer år frukten. Som en uppmuntran till köpa mer.Fast det roliga var ju att många skrev samma?
Det är ju ingen annan som ger henne skador än hon själv för ingen här kan se vad som görs/inte görs.
Jag tror att det kan vara lite svårt att hänga med i svängarna ibland, dvs att hålla i minnet vad olika användare bör/inte bör äta och dricka. I de flesta fall när en användare, t.ex, säger att de funderar på att ta en glass så är det ju ingen fara för liv och hälsa liksom...Och många gav glada kommentarer år frukten. Som en uppmuntran till köpa mer.
DET gjorde mig upprörd.
Som att glatt uppmuntra till att köpa annan valfri drog eller missbruk. Ja heja, unna dig lite xxx. Har hänt förr. Jaaa köp en semla etc
Nåväl, lämnar detta.
Att ta för givet att alla ska veta exakt vilka användare som har diabetes, missbruksproblematik eller what ever diagnoser och bli mäkta upprörd över en sån där "fjäder" är lite överdrivet.Och många gav glada kommentarer år frukten. Som en uppmuntran till köpa mer.
DET gjorde mig upprörd.
Som att glatt uppmuntra till att köpa annan valfri drog eller missbruk. Ja heja, unna dig lite xxx. Har hänt förr. Jaaa köp en semla etc
Nåväl, lämnar detta.
Beklagar ❤Min farmor dog igår kväll. Det var inte oväntat, hon var ändå 96 år. Men jag är ledsen ändå. Och idag ska jag ut på tillsyn med en kollega. Åker nog hem direkt efter det..
Beklagar så mycket... men en fråga du har vell rätt till permission idag?Min farmor dog igår kväll. Det var inte oväntat, hon var ändå 96 år. Men jag är ledsen ändå. Och idag ska jag ut på tillsyn med en kollega. Åker nog hem direkt efter det..
Lycka till!Hade "lite" svårt att somna i natt när jag låg och tänkte på körkortsprovet idag vaknade dessutom själv en timme innan väckarklockan skulle ringa
Men jag försöker ta det lite coolt, det är okej om jag kuggar (yeah right duktig flicka syndromet) och att jag ska slappna av lite
...