Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glömde skriva igår kväll. Men vi löshoppade på kvällen igår typ vid 19. Min kille hoppade som högst 70cm. Själv säger han att han hoppade högre. Han körde en lek som heter ej nudda bom. 🙈

Han fyller 4 år på onsdag! ♥️🌞

Screenshot_20230421_055147_Gallery.jpg
 
Fast det roliga var ju att många skrev samma?
Det är ju ingen annan som ger henne skador än hon själv för ingen här kan se vad som görs/inte görs.
Och många gav glada kommentarer år frukten. Som en uppmuntran till köpa mer.
DET gjorde mig upprörd.

Som att glatt uppmuntra till att köpa annan valfri drog eller missbruk. Ja heja, unna dig lite xxx. Har hänt förr. Jaaa köp en semla etc

Nåväl, lämnar detta.
 
Och många gav glada kommentarer år frukten. Som en uppmuntran till köpa mer.
DET gjorde mig upprörd.

Som att glatt uppmuntra till att köpa annan valfri drog eller missbruk. Ja heja, unna dig lite xxx. Har hänt förr. Jaaa köp en semla etc

Nåväl, lämnar detta.
Jag tror att det kan vara lite svårt att hänga med i svängarna ibland, dvs att hålla i minnet vad olika användare bör/inte bör äta och dricka. I de flesta fall när en användare, t.ex, säger att de funderar på att ta en glass så är det ju ingen fara för liv och hälsa liksom...
 
Och många gav glada kommentarer år frukten. Som en uppmuntran till köpa mer.
DET gjorde mig upprörd.

Som att glatt uppmuntra till att köpa annan valfri drog eller missbruk. Ja heja, unna dig lite xxx. Har hänt förr. Jaaa köp en semla etc

Nåväl, lämnar detta.
Att ta för givet att alla ska veta exakt vilka användare som har diabetes, missbruksproblematik eller what ever diagnoser och bli mäkta upprörd över en sån där "fjäder" är lite överdrivet.
 
Hade "lite" svårt att somna i natt när jag låg och tänkte på körkortsprovet idag 😅 vaknade dessutom själv en timme innan väckarklockan skulle ringa 🥴
Men jag försöker ta det lite coolt, det är okej om jag kuggar (yeah right duktig flicka syndromet) och att jag ska slappna av lite

... :nailbiting:

😅
 
Försöker roa mig med att kolla på hoodielab (har lovat mig själv att jag får shoppa om/när jag får körkortet), vet inte om jag ska tacka @Tranan för tipset ... jag har redan så många t-shirts :cautious:
 
Hade "lite" svårt att somna i natt när jag låg och tänkte på körkortsprovet idag 😅 vaknade dessutom själv en timme innan väckarklockan skulle ringa 🥴
Men jag försöker ta det lite coolt, det är okej om jag kuggar (yeah right duktig flicka syndromet) och att jag ska slappna av lite

... :nailbiting:

😅
Lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp