Det finns annat än t-shirts!Försöker roa mig med att kolla på hoodielab (har lovat mig själv att jag får shoppa om/när jag får körkortet), vet inte om jag ska tacka @Tranan för tipset ... jag har redan så många t-shirts
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns annat än t-shirts!Försöker roa mig med att kolla på hoodielab (har lovat mig själv att jag får shoppa om/när jag får körkortet), vet inte om jag ska tacka @Tranan för tipset ... jag har redan så många t-shirts
Jo det har jag, men jag vill vara med kollegan på tillsyn så jag jobbar halva dagen.Beklagar så mycket... men en fråga du har vell rätt till permission idag?
Jo...Jag vet att clementiner inte är bra för diabetiker i större mängder, nu vet jag ju inte riktigt HUR stora mängder du proppat i dig och att jag skämtsamt skrev clementiner är ju just för att du skrivit om det ofta . Och även påminner mig om ett eget minne när jag pluggade vid universitetet och när det var uppsatsskrivning i grupp och nära jul köpte vi stora mängder clementiner= nästan fyllde papperskorgen i varje litet grupprum vi satt i, måste sett lite kul ut .Apropå klementiner så tror jag ingen tänkte på att de kan vara för söta för en diabetiker när de inmundigas i de mängder jag äter dem. Däremot har jag skämtsamt pratat mycket om klementiner här i tråden, vilket är skälet till att många i samband med att jag är beroende av andra frukter/bär påpekade att det är inte allt jag är beroende av i frukttväg. Nu har jag inte köpt klementiner sedan i tisdags eftersom jag bara äter stora mängder jordgubbar (vilket jag tror är snäppet bättre) även om min kära dietist för några år sedan sa att jag kunde äta fem jordgubbar. Vem äter fem jordgubbar? Eller tre chips?!
Inväntar bigarråtiden så jag kan klaga i vgv att jag äter för mycket av det. Och de är verkligen söta. Tröstar mig med att det finns annat mer skadligt som jag kan bli beroende av, som kexchoklad. Vilket iofs beror på zinkbrist @Scata
Och ärligt så parerar jag klementinerna med insulin. Möjligtvis är det en del av varför jag kraschar så ofta på senaste tiden, att jag tar för mycket insulin men klementiner socker försvinner snabbare än säg kolhydrater. Om jag inte bodde i Sverige så skulle jag nästan kunna tänka mig att bli en halvtids fruktarian. Om jag får äta kött den andra halvan.
Oj, så tänkte jag inte alls! Jag fnissade mest åt att så många användare kastade sig på samma ord inom ett så pass kort tidsförlopp. Men jag förstår vad du menar och borde kanske ha tänkt ett steg längre innan jag skojade till detTycker inte det är det minsta roligt att ni skrattar åt ett beroende som gör henne sjuk.
Behöver jag rabbla vilka skador på kroppen ett högt eller svängande blodsocker medför?
(blir jag bannad nu?)
Gör detVarje dag nu åker jag förbi en gammal bil som jag sett flera år. Nu har de börjat växa mossa på den...
vågar man lägga en lapp i ägarens brevlåda o fråga om hen vill sälja?
Kanske påfluget?
Tanken är att på lappen skriva att bara kasta lappen om det inte alls är aktuellt
Säg inte så nu måste jag ju kolla!Det finns annat än t-shirts!
Stort grattis!!GODKÄND!!!!!
Grattis!GODKÄND!!!!!
GODKÄND!!!!!
Tack snälla!Stort grattis!!
Grattis!
Tack, tack!Stort grattis!
Härligt! Bra jobbat!! GrattisGODKÄND!!!!!
Okej skrivit ut lappenGör det