Bor på norra sidan av Sthlm, utan bil som det är just nu (vilket också ställer till det, de få hästar jag hittar finns lååångt utanför stan där det krävs bil..).Bor du i mina trakter kan du hjälpa mig med min ena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor på norra sidan av Sthlm, utan bil som det är just nu (vilket också ställer till det, de få hästar jag hittar finns lååångt utanför stan där det krävs bil..).Bor du i mina trakter kan du hjälpa mig med min ena
Lite långt t skåne! Men här finns flygplatsBor på norra sidan av Sthlm, utan bil som det är just nu (vilket också ställer till det, de få hästar jag hittar finns lååångt utanför stan där det krävs bil..).
Jag vill förvisso flytta söderut, men inte riktigt just nu när jag preciiis fått nytt jobb Skåne verkar vara trevligt ur hästsynvinkel. Egentligen är nog det mesta förutom Sthlm trevligt när man vill vara i skog, pyssla med hästar, träna hundar, vandra... Jag är inte så mycket stadsmänniska helt enkeltLite långt t skåne! Men här finns flygplats
Jodå här med av och tillVi har en sugga med kultingar som gåtthelt öppet på ett gärde sedan mitten av februari.... hon kan vara framme vid 11 på dagen....
Wadköping är mysigt!Vad gör man i Örebro en söndag?
Vi tänkte besöka slottet, men sen då?
Konsert ikväll. Daniel Norgren men fram tills dess måste vi ju hitta på något.
Jag var inflyttad till Sthlm men valde att lämna. Inte ångrat mig. Jo en gång när jag hittade ett jobb som jag ville ha.Jag vill förvisso flytta söderut, men inte riktigt just nu när jag preciiis fått nytt jobb Skåne verkar vara trevligt ur hästsynvinkel. Egentligen är nog det mesta förutom Sthlm trevligt när man vill vara i skog, pyssla med hästar, träna hundar, vandra... Jag är inte så mycket stadsmänniska helt enkelt