Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låg kvar i sängen till halv tolv, då blev jag för hungrig. Ingen bra dag idag. :( Känns som att inledningen av påsken var bra och sen gick det utför. Kanske för att jag äntligen fick vila lite.

Tack och lov att jag har semester i maj! Förutom en sväng till mina föräldrar ska jag inte göra nåt.
 
Vaknade med jättemigrän, sådär så man typ vaknar pga att man gråter av smärta. Så jag sjukanmälde mig. Nu känns det bättre men är ”migrän-bakis”. Har tagit mig till gymmet mitt emot för att försöka lossa på spänningar. Min migrän kommer ofta från nacken och pga halsont i förra veckan så har jag varken tränat, yogat eller ridit på nästan en vecka, så jag har stelnat till under tiden.
 
Vaknade med jättemigrän, sådär så man typ vaknar pga att man gråter av smärta. Så jag sjukanmälde mig. Nu känns det bättre men är ”migrän-bakis”. Har tagit mig till gymmet mitt emot för att försöka lossa på spänningar. Min migrän kommer ofta från nacken och pga halsont i förra veckan så har jag varken tränat, yogat eller ridit på nästan en vecka, så jag har stelnat till under tiden.
Apropå den här tråden för ett tag sedan där
någon sett att en annan varit på Gekås när den vabbade, så skulle en kollega till mig lätt tro att jag har fejkat sjukanmälan om den såg mig på gymmet.
 
Börjar bli väder för kortärmat 😍
Gått igenom lådan och strukit alla.

IMG_20230410_133338.jpg
 
Gjort klart de två sista uppgifterna för påsken (packa modellhästar som ska säljas och putsa fönster) så jag känner mig nöjd. Att ta en uppgift/dag fungerade jättebra. Det blev gjort (om än två idag då) och ffa var det skönt när jag planerat in vad som ska göras. Speciellt att inse att jag inte kan hinna allt på en dag.

Nu ska jag ta det lugnt tills det är dags för massage. Måste äta upp den där brie-osten, den går tydligt ut idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp