Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en uppe inatt jag såg som är borta....Bara en?
Sambon yttrade sig i lördags att vi kanske skulle byta på MIN bil. Aka han skulle byta på MIN bil... det blev inte så då nån dag i veckan när jag är bättre..Härligt väder idag med.
Måste byta däck. Vill göra klart i trädgården. Får väl se vad vi gör när och hur. Någon sa att det skulle komma ner snö imorgon. Det lär inte bli mycket men ändå. Inte mer snö nu!
Vilken del av landet då?
Jag är också från ungefär samma trakter och för mig är middag också egentligen vid 12-14 och sen kvällsmat, även om jag nog numera oftast säger lunch. Min upplevelse är nog att allt fler gått över till att säga lunch, inte minst bland de yngre generationerna.Mina föräldrar (50-talister) från trestadsområdet i Västra Götaland äter "middag" någon gång mellan 12-14, sen är det kvällsmat runt 18
Jag är från småland och vi säger alltid middag kl 12-14.Jag är också från ungefär samma trakter och för mig är middag också egentligen vid 12-14 och sen kvällsmat, även om jag nog numera oftast säger lunch. Min upplevelse är nog att allt fler gått över till att säga lunch, inte minst bland de yngre generationerna.
Var nog den jag funderade på..Det var en uppe inatt jag såg som är borta....
Jag med jag anmälde den...Var nog den jag funderade på..
Det var en uppe inatt jag såg som är borta....
Var nog den jag funderade på..
Jag med!Orimligt nyfiken
Det var en om hackare de typ sökte hackers har jag för mig...Jag med!
Och jag som är född och uppväxt där, med en förälder i samma åldersspann uppväxt på samma ställe, äter lunch vid den tiden och middag på kvällen. Så kul ändå att det är så olika? Jag tror inte jag har hört någon säga middag om måltiden mitt på dagen.Mina föräldrar (50-talister) från trestadsområdet i Västra Götaland äter "middag" någon gång mellan 12-14, sen är det kvällsmat runt 18