Haha ja jag är en sån som inte fattar vitsen med att ha det nyaste så länge det man har funkar.Uj fanns alltså en till med tjock-teve minsann
Min bil är en 87.a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja jag är en sån som inte fattar vitsen med att ha det nyaste så länge det man har funkar.Uj fanns alltså en till med tjock-teve minsann
Så är det ju . Sedärja riktigt så gamla bilar har vi inte om än en 94a som får rulla (eller ja den äldsta 74a men inte körd på läääänge) .Haha ja jag är en sån som inte fattar vitsen med att ha det nyaste så länge det man har funkar.
Min bil är en 87.a
Vilken del av landet då?I vissa delar av landet äter man middag mitt på dagen. Jag hävdar att det är rätt; mi(d)tt-dag. Förmiddag inträffar före middag, eftermiddag efter middag. Sova middag gör man på dagen.
Min make kommer från en del av landet där man precis som du äter middag på kvällen. Som kompromiss äter vi aldrig middag, vi äter lunch och kvällsmat. Annars blir alla förvirrade.
Funderar över en tråd som ser väldigt märklig ut..
Är på den resan just nu. Blir snart hästlösJag funderar lite över mitt liv, jag måste göra massor av förändringar känner jag.
Usch Jag måste hitta ett hem. Jag vill inte bara bo nånstans, jag vill ha ett hem.Är på den resan just nu. Blir snart hästlös