Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I vissa delar av landet äter man middag mitt på dagen. Jag hävdar att det är rätt; mi(d)tt-dag. Förmiddag inträffar före middag, eftermiddag efter middag. Sova middag gör man på dagen.
Min make kommer från en del av landet där man precis som du äter middag på kvällen. Som kompromiss äter vi aldrig middag, vi äter lunch och kvällsmat. Annars blir alla förvirrade.
Vilken del av landet då? 🤔
 
Jag sitter här och småler mitt i natten. Den här dagen var så otroligt bra. En av de bästa i mitt hästliv faktiskt. Fler sådana här dagar tack! 😍

Min bästa kompis Jojjo red unghästen idag. De matchade väldigt bra med varandra. 🥰
Såhär nöjd var Halle över Jojjo idag. (Jojjo på bilderna med Halle)

picture_1681079562016.png
 
Hundarna rastade och utfodrade och jag är på sluttampen av att morgonskämma bort fejset, så just nu sitter jag med kalla små "gellappar" under ögonen.

Tveksamt om det typ av serum som påstås ska finnas på dem tillför något, men det är himla skönt med kylan och det i sig är ju värt något :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp