Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bölar nästan över att se dem laga god mat när jag är för lat för att själv göra det idag. Sjuuuukt hungrig och måste snart äta typ mackor eller ngt till middag.Kollar på Sveriges mästerkock och vi suckar båda två över bölandet. Vem tusan bölar av att få brev från människor som man kan ha kontakt med när som helst?
Kan man det?Fick ett dår-ryck och städade kylen.
JA det går!Kan man det?
Väntar nog med att testa... Vår kyl är köpt i augusti så ny....JA det går!
Skapa en egen tråd här på buke tycker jag, det där låter intressant och kan krävas mera diskussionHjälp. Vad gör man om jobbet inte följer sina egna regler (samma som kollektivavtalet) och inte svarar på frågor? Jag har hittat en visselblåsartjänst. Facket är lika delaktiga och alla ignorerar Vad regionala facket sa till mig när jag kontaktade dem. Hur gör jag skillnad?
Skapa en egen tråd här på buke tycker jag, det där låter intressant och kan krävas mera diskussion
Skriv i första inlägget allra högst upp att du undanber dig alla förslag om att sluta eller byta jobb, i fet stil så blir det förhoppningsvis svårt att missaJag orkar bara inte få höra att jag ska byta jobb. Har ett helt nattskift att stå ut
Skriv i första inlägget allra högst upp att du undanber dig alla förslag om att sluta eller byta jobb, i fet stil så blir det förhoppningsvis svårt att missa
Vet inte vad ni pratar om men tycker du borde byta jobb.Min tilltro till allt har raserats