Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Signerade ett anställningsavtal och sa upp mig från min nuvarande halvtidstjänst, under hjärtklappning och värmevallningar.
Tack!Grattis!
Betyder det här att jag får gå all in och beställa en massa blomfrö?Signerade ett anställningsavtal och sa upp mig från min nuvarande halvtidstjänst, under hjärtklappning och värmevallningar.
Woohoo! Godkänd! Blir kebabtallrik till middag för att fira det!Önska mig lycka till, ska idag ta teoriprovet för körkortet!
Får jag kebabtallrik efter teoriprovet så får du frön efter anställningskontrakt! Deal?Betyder det här att jag får gå all in och beställa en massa blomfrö?
Men vad har du ställt till med för att förtjäna dessa nya kompisar??Jag har tråkigt, har inte rört mig mer än nödvändigt sen i går på fm pga 2 nya kompisar och inneboende dom närmaste veckorna.
Och jag som bara hade ca 3 våder tapet kvar tills vardagsrummet var nytapetserat
Visa bifogad fil 111293
Kött och sallad är väl nyttigt?Känner mig trotsig. Köpte ett revbenspäll och tänker äta det med en tomatsallad trots tappra försök till viktnedgång.
Kött och sallad är väl nyttigt?
Klev upp sömnig o törstig och bestämde mig för att jag var på sista trappsteget innan hallgolvet, det var jag inte.....det var 2 steg kvar, men jag kom snabbt ner o med vä ben ihopknycklat under mig, resultat: brutet mellanfotsben o en dragen muskel i vaden.Men vad har du ställt till med för att förtjäna dessa nya kompisar??
Skitlera!Samlar kraft för att mocka en hage. I normala fall är den hagen exceptionellt lättmockad men lera gör ju allt tusen gånger värre
Men åååååå och fy satan vad ont det lätKlev upp sömnig o törstig och bestämde mig för att jag var på sista trappsteget innan hallgolvet, det var jag inte.....det var 2 steg kvar, men jag kom snabbt ner o med vä ben ihopknycklat under mig, resultat: brutet mellanfotsben o en dragen muskel i vaden.
Whoop! Grattis!Woohoo! Godkänd! Blir kebabtallrik till middag för att fira det!
Fick mail med områden jag inte svarat rätt på (trafiksäkerhet 100% rätt ) och ett av dem var "Hur tiden på dygnet påverkar hur människor kör"
Mamma gapskrattade, tiden på dygnet är liksom ett allmänt problem jag har
Japp, och det är @Tranan ´s fel...Byter "alla" plötsligt avatarer nu