Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaknade med Whippishen i mina armar som Maria håller Jesusbarnet. Han på rygg och vänd mot mig. Dock tror jag aldrig Jesus hade sina fötter i Marias ansikte.
Vaknade med Whippishen i mina armar som Maria håller Jesusbarnet. Han på rygg och vänd mot mig. Dock tror jag aldrig Jesus hade sina fötter i Marias ansikte.
Jag tänkte som @athena_arabians . Liksom baserat på ett genomsnittligt spädbarns motoriska kontroll känns det troligt att han då och då hade det även om det inte var just i den positionen (tänker blöjbyte osv). Och brukar inte alla föräldrar typ pussa på sina barns fötter för att de är så söta? Jag pussar definitivt kattens fötter av nämnd anledning.Säg inte det
Sällan avbildat Kanske borde göras? För ikoner som alla föräldrar kan relatera tillSäg inte det
Jo kanske du har rätt! För Marias skull hoppas jag bara att Jesus hade svagare benmuskler än WhippishenJag tänkte som @athena_arabians . Liksom baserat på ett genomsnittligt spädbarns motoriska kontroll känns det troligt att han då och då hade det även om det inte var just i den positionen (tänker blöjbyte osv). Och brukar inte alla föräldrar typ pussa på sina barns fötter för att de är så söta? Jag pussar definitivt kattens fötter av nämnd anledning.
Känns ganska troligt. Han var ju som tur var lindad. Du kanske får börja linda Whippishen nattetid om ni ska fortsätta med att iscensätta Jesu liv.Jo kanske du har rätt! För Marias skull hoppas jag bara att Jesus hade svagare benmuskler än Whippishen