Samlar kraft för att mocka en hage. I normala fall är den hagen exceptionellt lättmockad men lera gör ju allt tusen gånger värre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Planerar för lördagens middag. Någon form av Burns night ska firas och då är förstås maten viktig.
Det är den så klart. Och jag vill så klart hylla diktarens födelsedag med en whiskyinspirerad haggisbefriad meny. Jag funderar på att försöka få till en vegovariant av haggis med neeps and tatties. Och förmodligen någon trifle till dessert. Förrätten är kvar att fundera över.Skulle nog säga att drycken är viktigare
Lycka till!Önska mig lycka till, ska idag ta teoriprovet för körkortet!
Lycka till! Det kommer gå kanonbraÖnska mig lycka till, ska idag ta teoriprovet för körkortet!
BarnplågeriMamma har en stor skärm som man kan koppla datorn till. När hon inte är hemma brukar jag låna den pga praktiskt med två skärmar (för då kan jag ha skolarbete på den ena och en serie på den andra ). Men nu kom mamma hem från att ha jobbat halva dagen på jobbet, så nu fick jag flytta på mig för hon ville visst ha tillbaka sin skärm. Sååå elakt att hon vill ha tillbaka hennes skärm, ellerhur?
Ser jag ett ufo så vet jag vem jag ska tackaLycka till!
Här får du ett lycko ufo
Suck.
Föreningen hade inget bankkonto i början eftersom vi inte hade fått något org.nr. All swish gick till mitt konto. Jag var supernoga med att alla medl.avgifter etc som kom in omedelbart fördes in till mitt särskilda konto för föreningen. När vi fick org.nr och bankkonto förde jag över alltihop till föreningen. Och slappnade av. Inte mitt ansvar längre.
Nu vid bokslutet så saknas några hundra och varken kassören eller jag har lyckats lista ut var de är.
Pengarna finns nånstans. Troligen en utgift som inte redovisats korrekt. Men VAR. Sliter mitt hår, skriver ut mina kontoutdrag och sliter mitt hår en gång till.
HATAR det här. Jag är noga, ändå är det knas nånstans.
Det är förmodligen ett av världens bästa spel men också så vidrigt att jag hade mardrömmar efteråtNi som gamar, har ni sett The Last of Us som går på HBO? Den har fått lysande recensioner. Någon som har spelat den?
Du är definitivt något på spåret… meeen jag tror inte riiiktigt att detta lever upp till barnplågeriBarnplågeri