Kött nej sallad ja...... mvh antivegetarianen.Vad är feta proteiner? Kan man ens överäta kött och sallad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kött nej sallad ja...... mvh antivegetarianen.Vad är feta proteiner? Kan man ens överäta kött och sallad?
Mot att alla fått virus.....Haha har du något emot avarter
Vi kan hjälpa dig annars att hitta någon lämplig
Skrev på tillsvidareanställning idag. "Firar" genom att sitta nedsjunken i schäslongen med ett glas rödvin och äter exakt samma meny av hämtmat för tredje dagen i rad
Löjrom?
vad har jag ställ till med!
Du menar så här?Känns ganska troligt. Han var ju som tur var lindad. Du kanske får börja linda Whippishen nattetid om ni ska fortsätta med att iscensätta Jesu liv.
Edit: dessutom kan du testa vad Voff tycker om att bli ”nederlagd i en krubbo” som pappa brukade läsa ut någon flerhundraårig familjebibel på julaftonskvällen.
Det är det mest gulliga jag har sett!Du menar så här?
Visa bifogad fil 111358
Jag trodde jag var skyldig 450 spänn. Nu visar det sig att vi innan trehundrafjärde omräkningen har för mycket pengar på kontot.Det är därför jag aldrig mer kommer vara kassör som en gång i min politiska förening. Herregud vad hemskt det var, bokslut, bokföring och det stämde nästan aldrig. Till slut var jag beredd att bara slänga in de där 26 kronorna själv bara för att det skulle balanseras.
Äsch det är kolhydrater man blir tjock av. Det där innehåller knappt några kolhydrater alls.Känner mig trotsig. Köpte ett revbenspäll och tänker äta det med en tomatsallad trots tappra försök till viktnedgång.
Jaha. Själv blir jag tjock av kaloriöverskott..Äsch det är kolhydrater man blir tjock av. Det där innehåller knappt några kolhydrater alls.
Kan varmt rekommendera detta recept på whiskysås, som vi åt till just vegohaggis med neeps & tatties igår: https://www.bbcgoodfood.com/recipes/whisky-cream-sauceDet är den så klart. Och jag vill så klart hylla diktarens födelsedag med en whiskyinspirerad haggisbefriad meny. Jag funderar på att försöka få till en vegovariant av haggis med neeps and tatties. Och förmodligen någon trifle till dessert. Förrätten är kvar att fundera över.
Haha skratta lite för mig själv nät jag noterade flera bytenJag med!
Men jag är lite ledsen över att ställ till en sådan oreda!
sånt hör bara hemma inne i mitt huvud!
GrattisWoohoo! Godkänd! Blir kebabtallrik till middag för att fira det!
Fick mail med områden jag inte svarat rätt på (trafiksäkerhet 100% rätt ) och ett av dem var "Hur tiden på dygnet påverkar hur människor kör"
Mamma gapskrattade, tiden på dygnet är liksom ett allmänt problem jag har