Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fyller vår ena katt 9 månader 🥰, blivit så stor men så är det ju stora raskatter i honom 😄. Trist med detta skitväder- jäkla mulet och dystert men då lyser ju grantomtens lampa utanför stallet mysigt å andra sidan 😍. Pållan fick vilodag såhär på annandag jul och så passade jag Istället på att strö upp med nytt spån i boxen och så följde en stallkompis med hem på fika, trevligt 🥰. Sen blev det sista julmaten och julostkaka med vispad grädde och Brunnebys körsbärssylt 😋 och så tappade jag upp ett bad, var ett bra tag sen så det var skönt 😍. Nu avslutar älsklingen och jag den härliga julhelgen med en julfilm (Falling for christmas) innan sovtajm 😊.
 
Här blev det - vid 20-tiden - halv storm. Helt plötsligt blåste det så det knakade i huset och vi for ut och fick in ett par väldigt tacksamma hästar.... Nu verkar det ha lugnat sig igen, men det var verkligen blåsten från ingenstans.... :nailbiting:

Jag var till och med sugen på mina saffransbiscotti igen, så jag tog nyss ett par med ett glas mjölk.... Jättegoda :) Så fort jag är helt bra igen ska jag baka en omgång till för det var ju meningen att mamma skulle få en omgång i julklapp. Pappa älskar brända mandlar, så det blir det till honom. Lagom till nyår blir det kanske julklappsutdelning, tänker jag.... :)
 
Här blev det - vid 20-tiden - halv storm. Helt plötsligt blåste det så det knakade i huset och vi for ut och fick in ett par väldigt tacksamma hästar.... Nu verkar det ha lugnat sig igen, men det var verkligen blåsten från ingenstans.... :nailbiting:

Jag var till och med sugen på mina saffransbiscotti igen, så jag tog nyss ett par med ett glas mjölk.... Jättegoda :) Så fort jag är helt bra igen ska jag baka en omgång till för det var ju meningen att mamma skulle få en omgång i julklapp. Pappa älskar brända mandlar, så det blir det till honom. Lagom till nyår blir det kanske julklappsutdelning, tänker jag.... :)
Nu tog det i och blåsa här
 
Här blev det - vid 20-tiden - halv storm. Helt plötsligt blåste det så det knakade i huset och vi for ut och fick in ett par väldigt tacksamma hästar.... Nu verkar det ha lugnat sig igen, men det var verkligen blåsten från ingenstans.... :nailbiting:

Jag var till och med sugen på mina saffransbiscotti igen, så jag tog nyss ett par med ett glas mjölk.... Jättegoda :) Så fort jag är helt bra igen ska jag baka en omgång till för det var ju meningen att mamma skulle få en omgång i julklapp. Pappa älskar brända mandlar, så det blir det till honom. Lagom till nyår blir det kanske julklappsutdelning, tänker jag.... :)
Här också.. började tro att det var dags för filmen Världarnas krig…
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 743
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 628
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp