R
RedQueen
Alltid när jag handlar är det en(högst inbillad) tomatkris, det är därför jag har så mycket tomatbaserade produkter i skafferiet.Det var ju en liten tomatkris ett tag, visst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid när jag handlar är det en(högst inbillad) tomatkris, det är därför jag har så mycket tomatbaserade produkter i skafferiet.Det var ju en liten tomatkris ett tag, visst?
Skönt att du är förberedd i alla fall!Alltid när jag handlar är det en(högst inbillad) tomatkris, det är därför jag har så mycket tomatbaserade produkter i skafferiet.
@NytantAlltid när jag handlar är det en(högst inbillad) tomatkris, det är därför jag har så mycket tomatbaserade produkter i skafferiet.
Och jag måste ta tag i att ta bort mitt. Jobb imorgon.Försöker välja färg på nagellack.
Ja jag gör om mitt nu, det gamla såg för jäkligt ut efter en vecka av jobb och stall. Det blev en trevlig plommonlila nyans.Och jag måste ta tag i att ta bort mitt. Jobb imorgon.
Mamma fick höra om den krisen när hon var hos mig, hon kom hem från affären med tio tuber tomatpuré sedan..Det var ju en liten tomatkris ett tag, visst?
Jag har ju min för evigt inbillade florsockerkris.... Inte riktigt lika många maträtter man kan svänga ihop på det dock....Alltid när jag handlar är det en(högst inbillad) tomatkris, det är därför jag har så mycket tomatbaserade produkter i skafferiet.
och jag har min inbillade kaffekrisJag har ju min för evigt inbillade florsockerkris.... Inte riktigt lika många maträtter man kan svänga ihop på det dock....
Nu tog det i och blåsa härHär blev det - vid 20-tiden - halv storm. Helt plötsligt blåste det så det knakade i huset och vi for ut och fick in ett par väldigt tacksamma hästar.... Nu verkar det ha lugnat sig igen, men det var verkligen blåsten från ingenstans....
Jag var till och med sugen på mina saffransbiscotti igen, så jag tog nyss ett par med ett glas mjölk.... Jättegoda Så fort jag är helt bra igen ska jag baka en omgång till för det var ju meningen att mamma skulle få en omgång i julklapp. Pappa älskar brända mandlar, så det blir det till honom. Lagom till nyår blir det kanske julklappsutdelning, tänker jag....
Jag har min tacokryddakris.Jag har ju min för evigt inbillade florsockerkris.... Inte riktigt lika många maträtter man kan svänga ihop på det dock....
Här också.. började tro att det var dags för filmen Världarnas krig…Här blev det - vid 20-tiden - halv storm. Helt plötsligt blåste det så det knakade i huset och vi for ut och fick in ett par väldigt tacksamma hästar.... Nu verkar det ha lugnat sig igen, men det var verkligen blåsten från ingenstans....
Jag var till och med sugen på mina saffransbiscotti igen, så jag tog nyss ett par med ett glas mjölk.... Jättegoda Så fort jag är helt bra igen ska jag baka en omgång till för det var ju meningen att mamma skulle få en omgång i julklapp. Pappa älskar brända mandlar, så det blir det till honom. Lagom till nyår blir det kanske julklappsutdelning, tänker jag....