Blir lite mer uppsatsjobb idag har fått ovärderlig hjälp av @hastflicka att granska mitt abstract på engelska till uppsatsen. Så ska kolla igenom detta nu! Tack! Engelska är inte direkt mitt starkaste område längre så hjälpen var välbehövlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir lite mer uppsatsjobb idag har fått ovärderlig hjälp av @hastflicka att granska mitt abstract på engelska till uppsatsen. Så ska kolla igenom detta nu! Tack! Engelska är inte direkt mitt starkaste område längre så hjälpen var välbehövlig!
Fast Arja Saijonmaa sjunger ju inte pop ... och hon ar helt fantastiskt bra.
Stanna i Lugano, i Schweitz, men pa gransen till Italien. En vansinnigt fin liten stad. Nar det var sno pa toppen av palmerna foraskade jag mig i Lugano.
Jo Arja sjunger väl lite av varje? Schlager inte minst. Fantastiskt bra rent sångtekniskt vettefan ( ) men jag älskar hennes attityd! Hon är som en kvinnlig Tom Jones.
Förutom uppenbara super-hiten Högt Över Havet så älskar jag ”Vad du är trodde så trodde du fel”. Livets text inte minst
Det var inte mycket jag behovde andra eller papeka. Det var bra nar jag fick det sa det var jatte latt att hjalpa till med.
Fast Kicki sjunger inte pop. Hon sjunger schlager och country. Och dansband.Fast Arja Saijonmaa sjunger ju inte pop ... och hon ar helt fantastiskt bra.
Il gradino och Paesano är sjukt bra!Och jag ska äta pizza imorgon i Uppsala är planen frågan är vilken som är bäst
Vi tog tåget från Bern till Como via Lugano, fantastiskt vackra vyerFast Arja Saijonmaa sjunger ju inte pop ... och hon ar helt fantastiskt bra.
Stanna i Lugano, i Schweitz, men pa gransen till Italien. En vansinnigt fin liten stad. Nar det var sno pa toppen av palmerna foraskade jag mig i Lugano.
Åh tack för tipset !Il gradino och Paesano är sjukt bra!
Känner mig mycket trygg och miljövänlig med mina 25 burkar krossade tomater(tomatkrisen kommer näääär som helst nu).Jag hade tomater som började bli soggiga samt att jag köpte en "krossad frukt&grönt"-påse igår där det bla fanns lite vissna tomater... så nu kokar jag tomatsås på vedspisen Miljövänlig som f-n
(att det gnälls över partiklar från vedeldning samt att det huggits ner skog för veden talar vi tyst om
Det var ju en liten tomatkris ett tag, visst?Känner mig mycket trygg och miljövänlig med mina 25 burkar krossade tomater(tomatkrisen kommer näääär som helst nu).