athena_arabians
Trådstartare
så länge du har en bra sug ut så skulle jag inte vara så orolig över partiklarna.
Jag KAN ha varit en aning ironisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så länge du har en bra sug ut så skulle jag inte vara så orolig över partiklarna.
Men bara en liten aningJag KAN ha varit en aning ironisk
Papillion beställer jag ifrån, via foodoraOch jag ska äta pizza imorgon i Uppsala är planen frågan är vilken som är bäst
Mmm, det kan vara så att min ironi detektor inte har blivit inkopplad än. Sorry!Jag KAN ha varit en aning ironisk
Det där med svårighet att hålla rent förstår jag nog inte heller. Mitt badkar är bra mycket enklare att rengöra än duschkabinen som vi hade när vi först flyttade in i vårt förra hus. Den åkte ut rätt snabbt till förmån för ett badkar !Fattar inte Det är väl bara att ha en halkskyddsmatta så du inte halkar. Hålla rent? Rengöringsmedel och skrubborste använder jag.
Mesta veden som säljs här är vrak från avverkning (ruttna dåliga stockar) eller galleringsved. Plus barkborrestammar. Så "skog" är det ytterst sällan.Jag hade tomater som började bli soggiga samt att jag köpte en "krossad frukt&grönt"-påse igår där det bla fanns lite vissna tomater... så nu kokar jag tomatsås på vedspisen Miljövänlig som f-n
(att det gnälls över partiklar från vedeldning samt att det huggits ner skog för veden talar vi tyst om )
Mesta veden som säljs här är vrak från avverkning (ruttna dåliga stockar) eller galleringsved. Plus barkborrestammar. Så "skog" är det ytterst sällan.
Åh vi var vid comosjön förra året i september. Helt underbart vackert!Planerar en resa, förhoppningsvis blir den av i sommar.
Tänkte ta mig till Como genom tyskland och Schweiz.
Om någon har något bra tipps så är jag tacksam.
Jag åt nyss några bitar pizza med GLÄDJE !! Kul att få känna lite aptit igen.... Dag 5 av sjukdom, och jag har mestadels suttit på soffan idag också men jag börjar ändå se lite förbättring - sakta men säkert !
Vill sova men alldeles för tidigt ännu!
Jag älskar dock Kicki! Och Arja Saijonmaa. Jävla sköningar! De är ju legender!
Papaya Coconut! Sjuk låt ändå
Åh vi var vid comosjön förra året i september. Helt underbart vackert!
Villa del Balbianello tyckte jag var vackert och intressant. Ska du stanna någonstans i Schweiz rekommenderar jag Bern. Fin och mysig stad med vackra omgivningar och en fin flod att bada i.
Instämmer till fullo!Har landat i fåtöljen med en stor kopp te och en skål med glass
Den heligaste av kombinationer, eller hur @Hoarfrost
Du skrev ju att det är halt.Jag har tejp i botten. Inga problem med halka. Men sjukt osmidigt. Och det är sjukt mycket jobbigare att hålla rent än en vanlig dusch.
... och DÄR fick jag sms från hästägaren som skriver att de åker ut till sin stuga på Arran imorgon, så jag får rida hur mycket jag vill under de kommande 9 dagarnaNedsjunken i favorithörnet i soffan efter att ha vinkat av föräldrarna som åker tillbaka till Sverige idag. Lite vemodigt känns det allt, men jösses vilka fantastiska dagar vi har haft tillsammans! Jag överdriver inte ett dugg när jag säger att julen 2022 överträffade allas förväntningar och jag är så tacksam för mina fantastiska föräldrar
Nu väntar 8 dagars ledighet med bara maken, och det ska bli hemskt mysigt det också. Vi har inte planerat en enda sak under de här dagarna och jag tror faktiskt inte att vi någonsin har haft såhär många lediga, oplanerade dagar hemma! Hoppas kunna fylla dem med ridning (jag), surfing (han), vandring och skidåkning - alltsammans uppblandat med massor av soffmys, pussel, läsning, korsord, matlagning och sömn. Sömnkontot har vi förvisso fyllt på rätt bra redan, vi sov till närmare 10 på förmiddagen hela gänget både idag och igår
Att kliva i och ur är halt, inte att stå där.Du skrev ju att det är halt.