Hittade ett par jeans, garn och en tröja på mellandagsrean i år. Så nu sitter jag i soffan och stickar vantar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut.Det är nog ingen som anser att Carola inte kan sjunga. Det KAN hon.
Problemet är väl snarare att när hon sjunger så känns det som att en är på ett väckelsemöte. En känsla iallafall jag gärna vill undvika.
Absolut.
När hon försöker sjunga om känslor blir det bara religiöst. Hjärta utan smärta.
Lite som Kicki Danielsson. Jag är så olycklig tralalala. Henne tål jag över huvud taget inte alls.
Skillnaden mellan de två är att Arja sjunger med olika känsla beroende på text. Kicki har exakt samma känsla i alla låtar.Jag älskar dock Kicki! Och Arja Saijonmaa. Jävla sköningar! De är ju legender!
Papaya Coconut! Sjuk låt ändå
Fattar inte Det är väl bara att ha en halkskyddsmatta så du inte halkar. Hålla rent? Rengöringsmedel och skrubborste använder jag.Jag är så innerligt trött på att ha duschen i badkaret! Det är hopplöst att hålla rent, det är halt och opraktiskt och bara fel på alla sätt.
Men jag kan inte slänga ut karet, det är platsbyggt... Så då måste hela badrummet göras om (vilket inte vore fel i och för sig).
Gah! Jag är på dåligt humör.
Jag har tejp i botten. Inga problem med halka. Men sjukt osmidigt. Och det är sjukt mycket jobbigare att hålla rent än en vanlig dusch.Fattar inte Det är väl bara att ha en halkskyddsmatta så du inte halkar. Hålla rent? Rengöringsmedel och skrubborste använder jag.
Och jag ska äta pizza imorgon i Uppsala är planen frågan är vilken som är bästGungade lika mkt på vägen hem
Så skönt att vara på fast mark nu
Sitter på bussen till Uppsala
Ska beställa en pizza hem från den lokala pizzerian, när jag börjar närma mig Sävja
Ok, "vi" har eldat trä i cirka 790 000 år, så jag tror inte på att det är det som är problemetJag hade tomater som började bli soggiga samt att jag köpte en "krossad frukt&grönt"-påse igår där det bla fanns lite vissna tomater... så nu kokar jag tomatsås på vedspisen Miljövänlig som f-n
(att det gnälls över partiklar från vedeldning samt att det huggits ner skog för veden talar vi tyst om )
så länge du har en bra sug ut så skulle jag inte vara så orolig över partiklarna.Jag hade tomater som började bli soggiga samt att jag köpte en "krossad frukt&grönt"-påse igår där det bla fanns lite vissna tomater... så nu kokar jag tomatsås på vedspisen Miljövänlig som f-n
(att det gnälls över partiklar från vedeldning samt att det huggits ner skog för veden talar vi tyst om )