Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kollega frågade i fredags om jag skulle vara ledig något över jul och nyår, jag sa nej, att jag ska jobba alla dagar (utom de röda förstås). Hon blev chockad, utbrast ”blir du inte utbränd?!” (något dramatiskt).

Nu har jag varit ledig i snart två dagar och önskar att jag fick jobba igen imorgon. Alla tycker inte att ledigheten är så jäkla lattjo…
Jag vill också hellre vara på jobb ❤️
 
Okej. Ska jag vara lite positiv i eländet också. Så sov jag iaf relativt mycket inatt jämfört med igår. Dock sittandes.
Sova är liksom bra om lyckas med om man ska bli frisk 😇.

@athena_arabians Tack igen för tips, menar inte att låta omöjlig kring lösningar. Jag är bara våldsamt frustrerad, måste hushålla så med et lilla jag kan göra. Jag tipsen i bakhuvudet så kan jag plocka fram de när det ramlar på mig nån fungerande lösning att få hit det.
 
Okej. Ska jag vara lite positiv i eländet också. Så sov jag iaf relativt mycket inatt jämfört med igår. Dock sittandes.
Sova är liksom bra om lyckas med om man ska bli frisk 😇.

@athena_arabians Tack igen för tips, menar inte att låta omöjlig kring lösningar. Jag är bara våldsamt frustrerad, måste hushålla så med et lilla jag kan göra. Jag tipsen i bakhuvudet så kan jag plocka fram de när det ramlar på mig nån fungerande lösning att få hit det.

Det förstår jag och tog absolut inte illa upp :)

Jag kom med förslagen för jag vet själv hur hjärnan gärna missar eventuella lösningar när den är trött och förkyld :angel:
 
Jag är så innerligt trött på att ha duschen i badkaret! Det är hopplöst att hålla rent, det är halt och opraktiskt och bara fel på alla sätt.
Men jag kan inte slänga ut karet, det är platsbyggt... Så då måste hela badrummet göras om (vilket inte vore fel i och för sig).

Gah! Jag är på dåligt humör.
 
En kollega frågade i fredags om jag skulle vara ledig något över jul och nyår, jag sa nej, att jag ska jobba alla dagar (utom de röda förstås). Hon blev chockad, utbrast ”blir du inte utbränd?!” (något dramatiskt).

Nu har jag varit ledig i snart två dagar och önskar att jag fick jobba igen imorgon. Alla tycker inte att ledigheten är så jäkla lattjo…
Vilken korkad kommentar
 
Regnigt Grisslehamn
 

Bifogade filer

  • 20221226_094031.webp
    20221226_094031.webp
    70,6 KB · Visningar: 16
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 748
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 629
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp