låter inte roligt.Har ett mycket lugnare julfirande idag, mycket skönt! Förutom att jag skalade bort hälften av skinnet på ena pekfingret...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
låter inte roligt.Har ett mycket lugnare julfirande idag, mycket skönt! Förutom att jag skalade bort hälften av skinnet på ena pekfingret...
Men hon har väl ändå en rätt vacker röst? Och bara för att man har hängt med ett tag behöver det väl inte betyda att man prompt ska bytas ut mot någon yngre förmåga?Jag funderar pa hur Carola fortfarande kan vara relevant, sahar 39 ar efter melodifestivalsdebut? Nagra andra kvinnliga sangare av klass har vi val producerat?
Det ena behöver väl inte utesluta det andra? Vi har väl plats för flera framgångsrika kvinnor menar jag Tycker mer det är en "good for her"-moment att hon just är relevant ännu.Jag funderar pa hur Carola fortfarande kan vara relevant, sahar 39 ar efter melodifestivalsdebut? Nagra andra kvinnliga sangare av klass har vi val producerat?
Det ena behöver väl inte utesluta det andra? Vi har väl plats för flera framgångsrika kvinnor menar jag Tycker mer det är en "good for her"-moment att hon just är relevant ännu.
Men hon har väl ändå en rätt vacker röst? Och bara för att man har hängt med ett tag behöver det väl inte betyda att man prompt ska bytas ut mot någon yngre förmåga?
Nej det gjorde lite ont. Men det går över det också!låter inte roligt.
Glömde ta med kvällsmat till hundarna och Whippishen sprang runt och klagade (befogat) när vi var hemma hos släkt innan. Det var lite tidigt att runda av men inte så farligt ändå, och en hungrig hund är en hungrig hund. Vi jobbar på att varva ner hos andra och med mindre än idealiska förutsättningar är det inget bra upplägg. Så vi åkte hem, jag fixade mat... och Whippishen däckade direkt efter en spännande kväll. Maten står orörd i köket
Katter kan spinna av fler orsaker än att det är mysigt, de kan spinna när det gör ont, när de är hos veterinären och är lite stressade och som "jag är liten var snäll med mig" om det är lite obehagligt och uppgivet att vara fasthållen.Ena katten började spinna nu när jag borstade hans tänder. Sen var det som att han kom på sig själv och typ ”jag gillar inte detta… men vänta varför spinner jag”?!
Jag har långkokat lamm med kanelstänger, massa härliga kryddor, torkade persikor och rostad mandel. Doftar typ Mellanöstern-shouk här hemma- fantastiskt!
Åå den med bailyssmak har jag med till min Tassimo.Kanske inte...
Iofs, har jag bra senseo kaffekapslar... alkoholfria, men med Baileyssmak... som DOFTAR Baileys... så det kanske går att komma undan...
Katter kan spinna av fler orsaker än att det är mysigt, de kan spinna när det gör ont, när de är hos veterinären och är lite stressade och som "jag är liten var snäll med mig" om det är lite obehagligt och uppgivet att vara fasthållen.
Gör det! Jag har sett klart den nu - och jag filla de denÅh, tack för tipset! Det får jag spana in i mellandagarna
På tal om tandborstning och katter, hade ingen aning om att man brukar borsta katters tänder. Hur kan detgått mig helt förbi? Har iofs aldrig ens varit nära att äga en katt, men känner mig ändå förvånad över att jag HELT missat det.Aha! Han verkar inte vara superstressad dock. Satt kvar och slickade i sig tandkrämen sen efter att jag släppt honom. Men man måste ju låsa fast honom lite så att man kommer åt när man borstar
Katter kan spinna av fler orsaker än att det är mysigt, de kan spinna när det gör ont, när de är hos veterinären och är lite stressade och som "jag är liten var snäll med mig" om det är lite obehagligt och uppgivet att vara fasthållen.