Hade en underbar julafton igår men kände på kvällen att det började riva i halsen. Idag vaknar jag förkyld med halsont. Snorig och ingen ork. Sjukskrev mig imorgon och tisdag, hoppas det gått över till nyår!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3am är det full fartSitter i schäslongen och kollar serier när denna flyger förbi. Detta är officiellt dårhuset
Visa bifogad fil 109095
Låter ju underbart!Jag har hamnat på något helkonstigt juldagsfirande mitt ute i ingenstans i ett skitkallt hus där man skulle ha egen dricka med och det bjuds på popcorn, tilsammans med folk som jag inte vet vem de är, åldersspann 18-55, musiken är ABBA blandat med sommartider och finsk rock och jag vet fan inte vad, och inte vet jag riktigt varför och hur jag ens hittade hit. Trodde att det var lite annan typs fest vi var på väg på Oh, well
Gör det bästa av vad du har där du är, så jag dricker mitt mousserande och äter popcorn och tittar på ungdomarna som spelar shot pong.
Visst, det har en viss charm, och det är ju egentligen roligt för att det är så konstigt.Låter ju underbart!
Jag vill vara din, Margareta, spelas just nu, ifall någon är intresserad av live feed från detta unika evennemangVisst, det har en viss charm, och det är ju egentligen roligt för att det är så konstigt.
Jag upptäckte förresten att bordduken är en rulle svarta sopsäckar
Hade mitt sällskap varit lite talförare eller dansantare hade det ju kunnat bli riktigt roligt, och jag kunnat dra mina bästa buskisteaterframträdanden i repris. Men nu, nja, jag tror vi nog snart drar hem
Här blev det en Irish coffee som avslutning på allt julgodis idag.Sitter med kvällens första kaffekopp och lite julgodis.
Åh, tack för tipset! Det får jag spana in i mellandagarnaidag släpps filmatiseringen av musikalen Matilda, som minchin varit med och skrivit musik till, på Netflix.