Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
1671992290257.webp
 
Jag har hamnat på något helkonstigt juldagsfirande mitt ute i ingenstans i ett skitkallt hus där man skulle ha egen dricka med och det bjuds på popcorn, tilsammans med folk som jag inte vet vem de är, åldersspann 18-55, musiken är ABBA blandat med sommartider och finsk rock och jag vet fan inte vad, och inte vet jag riktigt varför och hur jag ens hittade hit. Trodde att det var lite annan typs fest vi var på väg på :rofl: Oh, well :D

Gör det bästa av vad du har där du är, så jag dricker mitt mousserande och äter popcorn och tittar på ungdomarna som spelar shot pong. :cool:
 
Jag har hamnat på något helkonstigt juldagsfirande mitt ute i ingenstans i ett skitkallt hus där man skulle ha egen dricka med och det bjuds på popcorn, tilsammans med folk som jag inte vet vem de är, åldersspann 18-55, musiken är ABBA blandat med sommartider och finsk rock och jag vet fan inte vad, och inte vet jag riktigt varför och hur jag ens hittade hit. Trodde att det var lite annan typs fest vi var på väg på :rofl: Oh, well :D

Gör det bästa av vad du har där du är, så jag dricker mitt mousserande och äter popcorn och tittar på ungdomarna som spelar shot pong. :cool:
Låter ju underbart! 😀
 
Startade dagen med en kylig promenad. Fick därefter juldagalunch hos föräldrarna, stannade där på eftermiddagen, har nu hunnit komma hem och har Yogat lite.

Känner mig bortskämd, dels julklappar från familj och SS, dels leverans av Tim Minchins DVD "Back", som jag beställt men trodde skulle komma först nästa år, och idag släpps filmatiseringen av musikalen Matilda, som minchin varit med och skrivit musik till, på Netflix. 🥰🥰🥰
 
Låter ju underbart! 😀
Visst, det har en viss charm, och det är ju egentligen roligt för att det är så konstigt.
Jag upptäckte förresten att bordduken är en rulle svarta sopsäckar :up:

Hade mitt sällskap varit lite talförare eller dansantare hade det ju kunnat bli riktigt roligt, och jag kunnat dra mina bästa buskisteaterframträdanden i repris. Men nu, nja, jag tror vi nog snart drar hem ;)
 
Visst, det har en viss charm, och det är ju egentligen roligt för att det är så konstigt.
Jag upptäckte förresten att bordduken är en rulle svarta sopsäckar :up:

Hade mitt sällskap varit lite talförare eller dansantare hade det ju kunnat bli riktigt roligt, och jag kunnat dra mina bästa buskisteaterframträdanden i repris. Men nu, nja, jag tror vi nog snart drar hem ;)
Jag vill vara din, Margareta, spelas just nu, ifall någon är intresserad av live feed från detta unika evennemang :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 749
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 639
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp