Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev superfin midnattsmässa inatt ❤️ Så glad att de frågade om jag ville vara med och sjunga! (Musikern har en massa multimusikaliska talanger i familjen, som alla var med, så jag ”behövdes” verkligen inte, men så trevligt!)

Idag har det blivit förmiddagspromenad med Humla och en kompis med hennes hund. Första gången vi är ute ihop med hundarna, och det gick så bra tillsammans med Humla som ändå kan tycka det är lite äckligt med nya hundar 🤩 Lite fina lekinviter dem emellan mot slutet, så kommer nog kunna släppa dem tillsammans nästa gång!
 
Tappade bort min nagelsax för ett tag sedan, det gick så långt att jag fick köpa en ny. Skulle skriva upp några saker och slog upp ett skrivblock… wft?! 😂
4E9D130B-FD4D-49C6-88B8-70338A610015.webp
 
Vaknade sent i morse och kom på nu att det där med lunch kanske är en bra idé :angel:

Annars har jag lite tur idag! Min mors mikrovågsugn håller på att gå sönder totalt nu, men hon tycker verkligen om den i övrigt då den är lätthanterlig osv. Jag har kollat mycket på en ersättare men det har lutat åt att köpa en ny likadan, just för att hon ska kunna hantera den bra. För en stund sedan upptäckte jag att den nu är ute på mellandagsrea! 200kr billigare än vad den annars kostar.

Dessutom finns den i butik riktigt nära där jag jobbar, så imorgon kommer partnern med bil och hämtar mig efter jobbet, hjälper till att köra hem mikrovågsugnen till morsan och jag får skjuts hem. Det passar dessutom utmärkt eftersom väderleksprognosen säger att det ska bli snöblandat regn och allmänt otrevligt. Inte direkt promenadväder alltså.
 
Tror att jag ska testa att mocka själv idag... Baby steps.... :up: Efter att nästan ha svimmat när jag hade krängt på bootsen i torsdags är jag lite ödmjuk inför vad jag kan göra.... :D Ett par dagar till så är jag förhoppningsvis som jag ska vara igen!

SÅ skönt att kylan har lugnat sig här igen. Vi ligger nu på plusgrader :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 749
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 644
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp