Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kollega frågade i fredags om jag skulle vara ledig något över jul och nyår, jag sa nej, att jag ska jobba alla dagar (utom de röda förstås). Hon blev chockad, utbrast ”blir du inte utbränd?!” (något dramatiskt).

Nu har jag varit ledig i snart två dagar och önskar att jag fick jobba igen imorgon. Alla tycker inte att ledigheten är så jäkla lattjo…
 
Fick snabbt storhetsvansinne och dukade upp en kopia av gårdagens julbord 😅
Gott!

Dag två 😇

097952EF-84B3-48BF-8FD6-562192B73810.webp
 
Senast ändrad:
Gosar med katterna, men den svarta vill mest bara ligga i närheten utan att man petar på henne 😄 Hon kör stenhårt på devisen se men inte röra 😆😆 Inte ofta dock som båda ligger i sängen samtidigt, men idag var de väldigt sällskapliga ❤️
 

Bifogade filer

  • 20221225_170856.webp
    20221225_170856.webp
    166,8 KB · Visningar: 16
Var inte uppmärksam på herrns viftande fötter när jag skulle dra sadelgjorden idag så han träffade mig på låret, strax ovanför knät. :meh: känner redan en lårkaka på g :down:

Nu försöker jag vila samtidigt som jag har en mamma som tycker att A ska städa och jag sa ja till att leka med kompis. Suck, jag är inte tankeläsare :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 749
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 644
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp