Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte min arbetsgivare skulle vara ok med det faktiskt.Här blev det en Irish coffee som avslutning på allt julgodis idag.
Kanske inte...Tror inte min arbetsgivare skulle vara ok med det faktiskt.
Vi föreslog alkoholfri glögg häromdagenTror inte min arbetsgivare skulle vara ok med det faktiskt.
Selma pratar
Våran ena låter 3 ggr högre när vi just lagt oss eller 4.30 på morgonen. Ja eller kanske mitt i natten om hon känner för det....Gud vilket lågt och harmoniskt litet ljud!
Våran ena låter 3 ggr högre när vi just lagt oss eller 4.30 på morgonen. Ja eller kanske mitt i natten om hon känner för det....
Ljudet väckte Linus.Gud vilket lågt och harmoniskt litet ljud!
Måste testa....Ljudet väckte Linus.
1/2 kissar vaknade tittade mot dörren fast katten jamade åt andra hållet. När katten tystnade la hon sig på kattmyntafisken och sov igen.Måste testa....
Vi tittar på Carola och måns julshow. Mamma: "undrar om alla som betalade för det här och gick på det visste att det var ett väckelsemöte?"
1/2 kissar vaknade tittade mot dörren fast katten jamade åt andra hållet. När katten tystnade la hon sig på kattmyntafisken och sov igen.
Det har inte våra talibanerna kommit på ännu. Det räcker att de står i hallen och gapar. Jag vet inte hur många gånger jag funderat på om den (för det är i 90 % av fallen samma) varit instängd nånstans. Nejdå hon har stått med någon leksak hellst 3 kr fjädervippor och varit lycklig.....Jag vågar ej testa. Väckt ej den Björn som sover osv
Har fortfarande lindrig tinnitus i ena örat efter att den röda satte sig vid kudden och vrålade inatt
Hon låter så varje kvällGud vilket lågt och harmoniskt litet ljud!
Vi tittar på Carola och måns julshow. Mamma: "undrar om alla som betalade för det här och gick på det visste att det var ett väckelsemöte?"