Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hur kan man ge upp på den där platsen!Visa bifogad fil 109201
Sambon gav upp, men jag hänger här ett tag till. Vi bor så vackert
Det undrar jag också! Men han tog vinflaskan med sig så jag tröttnar nog så småningomhur kan man ge upp på den där platsen!
Så taskigt! hade han inte en egen!Det undrar jag också! Men han tog vinflaskan med sig så jag tröttnar nog så småningom
Jag tror det mer beror på att han vill att jag ska gå in någon gångSå taskigt! hade han inte en egen!
Det har blivit viljornas kamp!Jag tror det mer beror på att han vill att jag ska gå in någon gång
Just mellan 9 - 22 stycken?Jag har min tacokryddakris.
Brukar alltid finnas 9-22 paket hemma...
Apropå storköp, åker nog till costco i morgon.
Ja jag vet, jätte farligt!
Dom är ju inte ens billigaJa jag vet, jätte farligt!
¨Kan hänga på vid tillfälle, lite nyfiken iaf.Apropå storköp, åker nog till costco i morgon.
Varför inte köpa en purepak istället?Jag har min tacokryddakris.
Brukar alltid finnas 9-22 paket hemma...
Varför inte köpa en purepak istället?
Räcker i en halv evighet
Jo Arja sjunger väl lite av varje? Schlager inte minst. Fantastiskt bra rent sångtekniskt vettefan ( ) men jag älskar hennes attityd! Hon är som en kvinnlig Tom Jones.
Förutom uppenbara super-hiten Högt Över Havet så älskar jag ”Vad du är trodde så trodde du fel”. Livets text inte minst
Har du varit på det där nya i Skövde? Det ska ju vara väldigt billigt.Dom är ju inte ens billiga
Gjorde det innan via jobbet.Varför inte köpa en purepak istället?
Räcker i en halv evighet
Ja,det var inte heller så billigt som dom påstod.Har du varit på det där nya i Skövde? Det ska ju vara väldigt billigt.