Vi har trail då, alla tre ingår i jullovscupen. Funderar på blomtema för att längta till vår!Här funderar vi på vad man skall ha till trettondagsafton och hoppningen då. Glitter och glamour är temat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har trail då, alla tre ingår i jullovscupen. Funderar på blomtema för att längta till vår!Här funderar vi på vad man skall ha till trettondagsafton och hoppningen då. Glitter och glamour är temat.
Alltså bilder ju!! De är ju för underbara
Min mamma har ”svarta listan”, dvs ”den skickade inget julkort i år, då får den inget nästa år heller ”.Jag brukar dock göra not om vem som skickat och tacka dem när vi ses, om vi ses.
Jag önskar att det funkade så här också.Min mamma har ”svarta listan”, dvs ”den skickade inget julkort i år, då får den inget nästa år heller ”.
Samma här.Kom nyss hem från jobbet. Men det kunde varit värre.
Imorgon är en ny dag
Varken min familj eller mina vänner skickar julkort mellan varandra, det här handlar mest om "massutskick". Folk skriver X antal kort med samma meddelande, stoppar ned dem i likadana kuvert och delar ut till alla de kan komma att tänka på. Alla arbetskamrater, skolkamrater etc etc. Till mor och far hade jag i alla fall kunnat säga attt jag skulle föredra ett digitalt julkort ifall de av någon anledning skulle få för sig att börja skicka.
Men man får tycka olika! Jag ogillar verkligen fenomenet som så.
Funderar på om jag ska baka mandelmusslor ikväll.