Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt precis en lussekatt och en klementin. Väldigt mysig julefterrätt... :)

Fått upp draperi (filt) i dörren mellan kök och hall. Det blev väldigt mysigt. SER till och med varmare ut :) ! Sedan slängde vi upp en gammal filt innanför ytterdörren också. Inte lika tjusigt, men välbehövligt och man ser ju inte den lite udda lösningen om man har det andra draperiet fördraget.... :D

Städar akvarium
Mina snäckor har iaf det roligt I natt

Bifogade filer

• 20221212_124857.webp
    20221212_124857.webp
    106,9 KB · Visningar: 26
Hästarna och stall fixar allt :love:
Just nu prokrastinerar jag att tvätta hästens bett (den som red innan måste ha glömt)
Vill inte stoppa händerna i det iskalla vattnet :arghh: (inget varmvatten). Men måste göra det snart så bettet inte är en isbit när jag ska tränsa sen.
Eehh jahaja. Där gick elen i halva stallet och vattnet har tydligen fryst.
Oj vad sugen jag är på att tvätta bettet i snön :angel:
Det ska bli så skönt när nya stallet är klart!

Ridläraren hintade om att det fanns hästätande tomtar i ridhuset, så jag var förbi och konstaterade att japp, de hänger från taket och har sig. Blir spännande att rida räddharen i dag :D

Fick lite energi på eftermiddagen och fick sytt en stund 😍 Har väntat länge på lite flow i sömnaden, och det kom ikväll! Sydde färdigt fyra mössor och en klänning :) (av delarna jag klippte ut igår). Har två t-shirts och ett par tights kvar av julklapparna att sy, så hoppas på en liten energiboost nån stund under morgondagen med!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 080
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
443
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 522
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka