Hämtade ut julklappen från jobbet på vägen hem idag, två fina rödvinsglas från ittala. Dricker mycket sällan vin hemma, men trevligt att ha till besök som dricker iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan dricka saft i vinglas också. Eller Oboy.Hämtade ut julklappen från jobbet på vägen hem idag, två fina rödvinsglas från ittala. Dricker mycket sällan vin hemma, men trevligt att ha till besök som dricker iaf.
Jag älskar tonic och brukar dricka det i vinglas, alltså tonic utan gin.Man kan dricka saft i vinglas också. Eller Oboy.
Man kan ju dricka vilken god dryck som helst i fina vinglas !Hämtade ut julklappen från jobbet på vägen hem idag, två fina rödvinsglas från ittala. Dricker mycket sällan vin hemma, men trevligt att ha till besök som dricker iaf.
Det kan ju vara roligt att bara lägga någon 10 eller så det brukar vi göra ibland.Funderar på att spela på trav. En bekants uppfödning startar i övermorgon och enligt kommentarer och odds har den en bra chans. Frågan är om jag ska spela vinnare eller plats. Vinnare har aldrig funkat för mig så blir nog plats. Får bestämma mig i morgon.
Ser nyheter.
Jo, men platsoddsen är lite över 2, så om jag satsar 10 kr och inte 100 kr och den slutar på plats så kommer jag ju bli sur för att jag inte la 100 kr.Det kan ju vara roligt att bara lägga någon 10 eller så det brukar vi göra ibland.
Det är sant. Men.å andra sidan förlorar du mindre.Jo, men platsoddsen är lite över 2, så om jag satsar 10 kr och inte 100 kr och den slutar på plats så kommer jag ju bli sur för att jag inte la 100 kr.
Vid våra middagar fick BARNET sin cola i likadant vinglas som vi drack ur.Man kan ju dricka vilken god dryck som helst i fina vinglas !
Förlorar inget. Det jag har på ATG-kontot är bara vinstpengar sen tidigare. Satte in 200 när jag började spela och det har jag tagit ut igen.Det är sant. Men.å andra sidan förlorar du mindre.
Eehh jahaja. Där gick elen i halva stallet och vattnet har tydligen fryst.Hästarna och stall fixar allt
Just nu prokrastinerar jag att tvätta hästens bett (den som red innan måste ha glömt)
Vill inte stoppa händerna i det iskalla vattnet (inget varmvatten). Men måste göra det snart så bettet inte är en isbit när jag ska tränsa sen.