Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt precis en lussekatt och en klementin. Väldigt mysig julefterrätt... :)

Fått upp draperi (filt) i dörren mellan kök och hall. Det blev väldigt mysigt. SER till och med varmare ut :) ! Sedan slängde vi upp en gammal filt innanför ytterdörren också. Inte lika tjusigt, men välbehövligt och man ser ju inte den lite udda lösningen om man har det andra draperiet fördraget.... :D
 
Städar akvarium
Mina snäckor har iaf det roligt I natt
 

Bifogade filer

  • 20221212_124857.webp
    20221212_124857.webp
    106,9 KB · Visningar: 26
Hästarna och stall fixar allt :love:
Just nu prokrastinerar jag att tvätta hästens bett (den som red innan måste ha glömt)
Vill inte stoppa händerna i det iskalla vattnet :arghh: (inget varmvatten). Men måste göra det snart så bettet inte är en isbit när jag ska tränsa sen.
Eehh jahaja. Där gick elen i halva stallet och vattnet har tydligen fryst.
Oj vad sugen jag är på att tvätta bettet i snön :angel:
Det ska bli så skönt när nya stallet är klart!

Ridläraren hintade om att det fanns hästätande tomtar i ridhuset, så jag var förbi och konstaterade att japp, de hänger från taket och har sig. Blir spännande att rida räddharen i dag :D
 
Fick lite energi på eftermiddagen och fick sytt en stund 😍 Har väntat länge på lite flow i sömnaden, och det kom ikväll! Sydde färdigt fyra mössor och en klänning :) (av delarna jag klippte ut igår). Har två t-shirts och ett par tights kvar av julklapparna att sy, så hoppas på en liten energiboost nån stund under morgondagen med!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 151
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 620
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 978
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
809
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp