Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså finns det någon bättre känsla än när det säger "klick" när man rider och plötsligt smälter man ihop med hästen ? Varenda tanke bara överförs till den nya jättestora kroppsdelen och allt bara flyter. :love:

Blåser som bara den nu. Var tvungen att hålla 10000% fokus när jag körde hem för blåsten tog bilen hela tiden. Dessutom ligger snön som slickad mot vägen så det lär bli svinhalt inom kort
 
received_666412191743566.jpeg

@godisklubba Så såg mitt rivsår från Katt tror va samma dag fick det. Tänker kunde jämföra om såg så illa ut.

Råka antingen skrämma eller trampa på mammas gamlekatt, inte med flit. Backa och sen kände klorna i mitt ben. Läker bra tur nog.
 
Tre lektioner kvar! Har lyckats rätta lite uppgifter också :) men jag behöver nog lite choklad och kaffe för att klara av eftermiddagen.

Lyckades boka in gym besök på sjukhuset där jag har tandläkare besök i morgon. För min vanliga trevliga gyn som ligger närmare hade inga tider tills nästa vecka :( (tids kritiskt så kan inte vänta heller).
 
Får se om jag lyckas ta mig nånstans nu på morgonen. Blåser mycket de hinner väl knappast ploga innan det blåser igen. Skulle lugna sig senare idag.
Vaknade av blåsten tidigare i natt och inte kunnat somna om men nu är det dags att gå upp på riktigt så :cool:
Jinns värmer såååå skönt och täckena är såååå sköna….
Trevlig lucia på er alla 🕯
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 143
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 619
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 974
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
809
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp