Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma termometer, ett annat hus och en annan vinter. Jag har gått igenom det där jag också. Just den morgonen hade katternas vatten frusit där det stog på hallgolvet.Samma typ av termometer, inte samma temperaturer. Efter ihärdigt sent eldande och ny brasa sedan 1h så ser det ut såhär i köket:
Visa bifogad fil 107789
Standardkommentaren hade mina värmevantar på mig när jag var ute och frös inte alls! Magiskt"Myggfritt"
Standardkommentaren hade mina värmevantar på mig när jag var ute och frös inte alls! Magiskt
Nej jag får inte heller någon snö faktiskt Vet inte riktigt om jag är glad eller inte över det Det enda jag önskar i julklapp är att hästen inte ska drabbas av regnskållor så får det vara vilket väder det villAlla får snö utom vi Är mycket avundsjuk och så tittade jag på 10 dagars prognosen igår och nästa vecka ska det regna, ni kan ju gissa hur våra vägar hemma kommer se ut då ..
Men men tittar på Luciafirande från Skansen. Ledig idag men jobbar sen resten av veckan, ska åka iväg och handla lite mineraler åt farbror. Han skulle behöva klippas igen men orkar inte just nu. Pälsen har visserligen vuxit ut en hel del men inte så att det är akut att klippa honom egentligen.
Vi vill ha snö pga av att vi ska kunna träna häst hemma, annars kan det få vara tar gärna vår eller sommar året runt faktiskt Men då han husse har gått in i sin vanliga vinter dvala får jag inte fart på honom så vi kan åka ned till banan istället så hästen får springa innan han hoppar ur skinnet .. Han är överladdad just nu och svårt när han inte heller kan röra sig som vanligt i hagen då skiten frös ihop innan det kom någon snö .. Nej jag är ingen vintermänniska får andas i fyrkant varenda dag när något händerNej jag får inte heller någon snö faktiskt Vet inte riktigt om jag är glad eller inte över det Det enda jag önskar i julklapp är att hästen inte ska drabbas av regnskållor så får det vara vilket väder det vill
Och det var ju bra att jag inte fick någon faktura för snöslungan för den har jag använt typ en halvtimme sen jag köpte den i december förra året
Nånstans i världen är det nog natt de kanske inte använder lokal tidLigger fortfarande och inväntar operation. Det går inte fort inte. Igår vid 23 sa dom att det skulle göras akut under natten, men den är ju förbi
Det är vell därför man köper snöslunga för att slippa snö...Nej jag får inte heller någon snö faktiskt Vet inte riktigt om jag är glad eller inte över det Det enda jag önskar i julklapp är att hästen inte ska drabbas av regnskållor så får det vara vilket väder det vill
Och det var ju bra att jag inte fick någon faktura för snöslungan för den har jag använt typ en halvtimme sen jag köpte den i december förra året
Jag gillar snö om den ligger still och inte fryser och töar om vartannat. Snö är rent och fint och mjukt om det får vara kalltVi vill ha snö pga av att vi ska kunna träna häst hemma, annars kan det få vara tar gärna vår eller sommar året runt faktiskt Men då han husse har gått in i sin vanliga vinter dvala får jag inte fart på honom så vi kan åka ned till banan istället så hästen får springa innan han hoppar ur skinnet .. Han är överladdad just nu och svårt när han inte heller kan röra sig som vanligt i hagen då skiten frös ihop innan det kom någon snö .. Nej jag är ingen vintermänniska får andas i fyrkant varenda dag när något händer
Ja exakt men det var ju trevligt att den dessutom var gratisDet är vell därför man köper snöslunga för att slippa snö...
Åh, va segt! Var liknande för mig när min skulle ut för ca 15 år sen. Blev av med den till slut och mådde bra sen. Hoppas det snart blir av för dig med och att allt går braLigger fortfarande och inväntar operation. Det går inte fort inte. Igår vid 23 sa dom att det skulle göras akut under natten, men den är ju förbi
Får ju inte dra hästtransporten längre sedan vi bytte Den här är tyngre med högre lastvikt för att vi ska kunna lasta mamma mu och hennes barn tillsammans.Jag gillar snö om den ligger still och inte fryser och töar om vartannat. Snö är rent och fint och mjukt om det får vara kallt
Tyvärr är det ju standard numera i alla fall här att det bara blir slask och isgata istället
Kan inte du åka till banan med hästen?