Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vet att bygdegårdens försäkring (inte folksam) inte gäller om det är kallare än +14 grader inomhus.Men kostar det inte mer att värma upp från 12 grader till 18?
Pumpen får ju jobba hårt nu. Står den på tex 16-18 så blir det ju en jämn värme. Läste att försäkringsbolag inte vill ha lägre än 14 grader. Då kan svartmögel tydligen bildas. Tror det var Folksam som gick ut med det.
Fast fortfarande måste det ju vara något slags medeltemperatur eller mer konstant rumstemperatur? Inte att temperaturen går under 14 grader några enstaka timmar då och då vid riktigt kalla utomhustemperaturer?Ja, vet att bygdegårdens försäkring (inte folksam) inte gäller om det är kallare än +14 grader inomhus.
Nja, jag undrar om dom kanske menar sommarstuga och liknande. Att det står på ca 14 grader under längre tid.
Det enda man måste är att dö det är sedan gammalt.Gick precis ut från planeringsmötet
Sa att de kan ringa mig när de har en lösning på problemet de har ältat i 6 månader där 2 män bara sitter och diskuterar fram och tillbaka och försöker ha mest rätt.
Chefen sa typ att jag måste vara kvar. Mitt svar var ungefär att jag måste ingenting får väl se om det blir arbetsvägran.
Ja, som en samlingslokal. (bygdegård, Folkets hus och nykterhetsloge)Ja, den stora risken är om det handlar om en byggnad som inte regelbundet bevakas, eftersom det kan hinna gå långt innan åtgärd sker och blir stora skador.