Ta utökat körkortFår ju inte dra hästtransporten längre sedan vi bytte Den här är tyngre med högre lastvikt för att vi ska kunna lasta mamma mu och hennes barn tillsammans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta utökat körkortFår ju inte dra hästtransporten längre sedan vi bytte Den här är tyngre med högre lastvikt för att vi ska kunna lasta mamma mu och hennes barn tillsammans.
Vet inte vad du ska operera men lycka tillNu så. Dags att rulla in för operation
Lite tveksam till om det går att köra till jobbet idag, det är rätt mkt ”öppna fält” som mest troligt driver igen i den här blåsten
Jag och katten kollar Lucia. Katten sitter som ett ljus längst ut på soffan och är mycket intresserad. Nästan för gullig den där pälsbollen
Jag måste göra iordning mig snart
Men kostar det inte mer att värma upp från 12 grader till 18?Så blir det här också, speciellt i år. Vi försöker ha luftvärmepumpen avstängd så mycket som möjligt. I natt var temperaturen i köket nere på 12 grader någonting som värst. Sedan kickade värmepumpen igång på timer vid 4. Nu eldar jag i kaminen. Snart är det 16 grader här i vardagsrummet...
Reportern från Peking på SVT fick filma sig själv med mobil och kunde inte göra något längre inslag som planerat för alla kamerapersoner var tydligen sjuka.Dejten från I lördags är på väg hit för att baka pepparkakor Vilken jädra tur att jag har städat lägenheten rejält redan så det enda jag behövde göra var att diska lite
Bonus för att jag får baka pepparkakor med någon, fick baka själv förra året och det var så sjukt trist, pepparkakor är en sån där julgrej jag vill göra ihop med folk och förra året var nog första gången någonsin jag fick baka själv.
Covid fall i hela stan förresten. Alla jag känner i Peking förutom dejten har Covid just nu, även hälften av våra elever minst Rejäl underrapportering pga nuvarande test situation i de distrikt som har det värst.
Ingen aning vilket som kostar mest.Men kostar det inte mer att värma upp från 12 grader till 18?
Pumpen får ju jobba hårt nu. Står den på tex 16-18 så blir det ju en jämn värme. Läste att försäkringsbolag inte vill ha lägre än 14 grader. Då kan svartmögel tydligen bildas. Tror det var Folksam som gick ut med det.
När kommer han ut på banan?Gjort mig själv glad och köpt röda boots till Trule Trules färg är röd när han tävlat. Så röda boots till jul
Nja, jag undrar om dom kanske menar sommarstuga och liknande. Att det står på ca 14 grader under längre tid.Ingen aning vilket som kostar mest.
Tror knappast att det blir svartmögel om temperaturen dippar ner till 12-13 grader under ett fåtal timmar då och då.
Säg det. Hade det varit för mig hade han kvalat redan men hans husse är väl inte jätte inspirerad direkt. Vi har lämnat bort 1 åringen i träning istället. Men Trule vill jag inte lämna bort.När kommer han ut på banan?